Słodki kokos i banany - uczta dla zmysłów

Witajcie kochane,
W tamtym tygodniu wybrałam się na zakupy kosmetyczne do galerii HEBE i wyszłam z niej lżejsza o pare złotych :)
Jednym z produktów jakie kupiłam to krem do rąk.
Ja, zbytnio nie lubię kremować sobie rąk i małokiedy używam kremów do rąk, ale skusiła mnie promocja, śliczne opakowanie i kompozycja zapachowa.
Jak tylko powąchałam ten krem to wiedziałam że musi być mój.
Jest to krem z kolekcji Sweet Secret - egzotyczny deser o zapachu słodkiego kokosa i bananów.
W promocji zapłacilam za niego 5,49 zł - jakoś tak.
Już od dawna wiedziałam ze musze nawilżać swoje dłonie bo mam okropnie przesuszone skórki i pękają mi, ale strasznie nie lubię efektu dłoni po nałożeniu kremu, są wtedy takie tłuste.
Ale dzieki temu kremowi, wogóle to odczucie mi nie towarzyszy, krem szybko się wchłania, ładnie nawilża, zobaczcie sami:
po lewej ręka bez kremu, po prawej po aplikacji kremu

Dłoń jest ładnie nawilżona i co najważniejsze, ślicznie pachnie. Dzięki zapachowi, używam kremu z wielką przyjemnością. Jak siedzę w autobusie i zacznę kremować sobie dłonie to zapach roznosi się po całym pojeżdzie :) HEHEHE.
Dla mnie ZAPACH jest poprostu BOSKI!!!! Kocham go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mogłabym siedzić z tym kremem przy nosie cały dzień i wąchać go. Jego zapach jest bardzo słodki, zarazem delikatny jak i intensywny, czuć wyraźną nutę słodkich bananów z kokosikiem.
Konsystencja kremu jest dość gęsta co mnie cieszy, bo nie lubię kremów wodnistych które spływają z ręki:
Z tego kremu jestem niezmiernie zadowolona, jak mi sie skończy to napewno polecę kupic drugi tylko wypróbuję w innej wersji zapachowej bo z tego co zauważyłam to jest jeszcze jeden zapach.

Na koniec chciałam wam pokazać co dostałam od firmy biogaleria.pl 
Dziękuję za paczuszkę, recenzja kosmetyków niebawem.

Buziaczki.

47 komentarzy:

  1. też bym chciała takie kosmetyki do testów jak to załatwia się ? :D a banany i kokosy mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ci zazdroszczę tej przesyłki z biogalerii! wszystko bym wypróbowała chętnie ;) a ten krem do rąk ma tak cudowne opakowanie, zapewne zapach i konsystencję, że też bym brała! i jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mam nadzieje, ze jak bardziej rozkulam swoje kolano i pomaszeruje do swojej ukochanej drogerii to znajde to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radical bardzo mi pomogl swego czasu, z Bielendy mialam zel do mycia i balsam i tez byly w porzadku :) zazdroszcze paczuszki :P

    p.s. co do tej wymianki, to w sumie zastanawialam sie miedzy kolorem 33 a 95, ale ostatecznie 35 tez by juz byl moze, a co Cie interesuje najbardziej jesli chodzi o wymiane?

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm chyba tylko w wyprżedażwoych Biedronkach są- bo moja właśnie taka jest :) buziol ♥ no właśnie ja też mam same baletki, pantofle a z adidasami bieda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, bo strasznie mi isę spodobały :(

      Usuń
  7. Ale cudeńka dostałaś :-) Chętnie bym poużywała Afrykę :D Kokos i banan? Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie dopiero zastanawiam sie z ta zakladka z wymianami, ale mysle, ze cos zorganizuje, poki co pewnie nici z tej wymiany, bo nawet nie mam za wiele nietrafionych kosmetykow, ktore by Cie mogly interesowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda...Ale w takim razie zazdroszcze że tak trafiasz z kosmetykami :) hehe

      Usuń
  9. chyba skuszę się na ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wcierke z radicala i serum miałam są Ok. :) ale to było dawno temu..
    spora ta paczuszka :) napisz za jakiś czas jak się sprawdziły kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. opakowanie kremu rzeczywiście wygląda świetnie, pewnie sama bym go zakupiła :) Paczuszka od biogaleria jest spora i pełna świetnych kosmetyków - czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy dostalas w tej paczce
    A krem chyba od samego zapachu bym zjadla:)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam masło do ciała o tym zapachu, ale było słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie zapach rewelacja, nie wiedizałam że jest i balsam do ciała

      Usuń
  14. Gdzie mozna go kupic? Gratuluje kosmetykow do testow ja jeszcze nigdy nie dostalam:) musi byc frajda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach musi być rewelacyjny! zapraszam serdecznie na mojego bloga, na którym już niebawem będę spełniać kosmetyczne życzenie :-) Sama wybierzesz to co chciałabyś mieć, jednak z różnych przyczyn tego nie masz lub nie możesz mieć :-) Może cień do powiek MAC? Lub lakier do paznokci Chanel? :-) Lub pachnące masło The Body Shop? Wybór należy do CIEBIE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach musi być niesamowity... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaaak ja uwielbiam takie zapachy:D

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham kosmetyki Farmoty z linii sweet secret!!!!! <3 mam balsam doc iała migdały i trufle - obłęd! <3
    ale banana z kokosem jeszcze nie spotkałam.... czy jest taki balsam albo masło do ciała???

    zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka wyżej pisała że podobno jest, ale ja jeszcze nie widziałam

      Usuń
  19. aaaa juz go szukam na allegro :D musze go mieć :D
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. DOKŁADNIE co tylko chcesz :-) szczegóły już dzisiaj na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wszystko co ma takie slodkie i mdle zapachy jak kokos, toffi, migdaly :D wlasnie tez zastanawialam sie nad tym kremem :P

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. serum brałam trochę na palce i tak na suche włosy po umyciu pasmami nakładałam gdzie niegdzie, ale nie przykładałam się do tego zbytnio ;p jak pamiętam wygląd włosów po tym serum zdecydowanie się poprawił, było widać to na oko, że włosów jest więcej i są zdrowsze, (byłam wtedy blondynką, a to było z 6 lat temu jakoś) więc dawno dawno temu to serum używałam.. chyba go kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem czemu tylko z tej firmy mialam balsam do ciala? przeciez te kosmetyki sa super! uwielbiam wszystie rzeczy,ktore cudownie pachna! dodaje Cie do ulubionych i licze,ze u mnie tez Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję testowania kosmetyków:)
    Otagowałam Cię 11 Questions TAG - moze odpowiedz na te pytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziekuję... postaram się szybko odpowiedzić

      Usuń
  25. uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, zostałaś oTAGowana ;* Zapraszam do zabawy!
    Więcej informacji tutaj: http://martuchowax3.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję kochana...postaram się odpowiedzieć jak najszybciej

      Usuń
  27. kusi ten krem, bo pewnie ma piękny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten krem i również go polecam ^^
    pięęęknie pachnie ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko skończe moją ziaję kokosowa to się na niego skuszę, kokos i banany mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam raz czekoladowy balsam do ciała z sweet secret, niestety po nałożeniu na skórę miał strasznie intensywny zapach :) wręcz śmierdział :D Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do Wiosennego Konkursu H&M :
    http://zycie-kate.blogspot.com/2012/04/wiosenny-konkurs-h.html
    Do wygrania jest śliczna amarantowa sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam jak kremy cudnie pachną! :) Ten wydaje się być zachęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. dziekuję :)
    a wiesz, ze do mnie już idzie masełko z tej serii banan z kokosem :D nie darowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. sądzę, że ma cudowny zapach :) z chęcią powącham go, gdy znajdę na sklepowej półce, a może nawet trafi do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz