Serum głęboko nawilżające - Algi

Witajcie, kochani,
na wstępie chciałam wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych.
I jako, że u mnie w domu juz wszystko gotowe, mam teraz czas dla siebie i postanowiłam napisać recenzję :)
Będzie to recenzja serum głęboko nawilżającego z MarionSpa
Co na jego temat pisze producent:
Serum Błyskawiczne:
*przygotowuje skórę do przyjęcia substancji aktywnych zawartych w masce kremowej
silnie skoncentrowane składniki poprawiają wygląd i kondycję delikatnej skóry twarzy
czyni skórę nawilżoną, miękką i jedwabistą w dotyku
Aktywne składniki zawarte w Serum Błyskawicznym:
- Ekstrakt z alg - intensywnie nawilżają i łagodzą skórę, usuwają zmarszczki, poprawiają ukrwienie,      przywracają naturalne pH.
- Witamina E - regeneruje, wzmacnia, neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników, wspomaga   utrzymanie elastyczności skóry
- Witamina C - działa antyrodnikowo, co spowalnia proces starzenia się skóry
- Prowitamina B5 (D-panthenol) - działa kojąco i skutecznie łagodzi podrażnienia.
STOSOWANIE
Stosować 1-2 razy w tygodniu
.

Moje odczucia:
Zacznę od kosystencji:
Serum jest przezroczyste, opakowanie ma wygodną pompkę, przez co łatwo i higienicznie sie go wydobywa, na pierwszy rzut oka wygląda jak taka galaretka, ale po rozsmarowaniu zachowuje się jak kremik (delikatnie się rozprowadza).
Ja serum nakładam na twarz w wiekszej ilości i pozostawiam aby się wchłonął. Wchłania się on w mgnieniu oka, nasza cera lekko się po nim napina, zmarszki mimiczne są wygładzone. Zupełnie nie pozostawia tłustego filmu na twarzy, co w mojej sytuacji jest na PLUS bo mam cerę mieszaną. Skóra jest miła w dotyku i ładnie nawilżona. Zapach ma delikatny ale bardzo przyjemny.
Tak jak juz wspomniałam opakowanie ma pompkę i jak do tej pory nie zapycha się, jest ładne i estetycznie wykonane.
Dlatego jak najbardziej POLECAM to serum, ponieważ jest godne wypróbowania.
Jedynym minusem jest jego dostępność, ja go znalazłam w drogerii Jasmin.
Nie wiem jak to serum będzie sprawowało się u osób z cerą suchą, bo obawiam się że moze spowodować u nich przesuszenie,
ale u mnie nic takiego się nie stało.
Pozdrawiam, zatem serdecznie i czekam na Wasze komentrze.

15 komentarzy:

  1. wydaje się fajne ;)


    jeszcze raz Wesołych Świąt ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochaniutka ♥ Wesolych i mokrych Ci zycze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje ;D Życzę Wesołych Świąt i zapraszam do mnie i do obserwacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cerę suchą także nie wypróbuję, akurat o dostępność bym się nie martwiła, cała gama kosmetyków marionu jest dostępna w sklepie u mnie na osiedlu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam cerę mieszaną, a że powiedziałaś ze to PLUS więc chętnie wypróbuje :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm...i teraz mam dylemat, nigdy nie wiem czy mam mieszaną czy nie, bo na czole mi się łuszczy ale jak nałożę zły kosmetyk to świece się jak księżyc nocą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może własnie potrzebujesz nawilżenia?

      Usuń
  7. Ładnie wygląda:)Możesz kliknąć w baner limonkowego szyki u mnie na blogu.?
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam nic z tej firmy, a nawet nic nie widziałam ;) ale jak będę następnym razem w okolicach Jaśminu to zajrzę ;) serum wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful post!!!
    i'm following your blog!!!if you like mine,do the same!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for your visit too!!
    Would you like following each other on GFC?
    Let me know would love to follow you back
    Besos, Marcela

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam jakąś maseczkę z marion, bodajże z perłami - ale była nie wypałem - chociaż było to dobre kilka lat temu ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. sama jestem ciekawa tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz