Rozdanie na miesięcznice mojego bloga

Tak jak już zapowiadałam w moim poprzednim poście, minął równy miesiąc w prowadzeniu przeze mnie bloga, dlatego na tą okazję przygotowałam małe rozdanko.
Trwać ono będzie do 15.05.2012 do godz. 24.00

Fundatorem nagród jestem tylko i wyłącznie ja.
Udział w rozdaniu mogą brać osoby pełnoletnie na terenie Polski. Osoby niepełnelotnie muszą przedstawić zgodę rodziców bądź opiekunów.
Co jest do wygrania:

1. Spray ułatwiający rozczesywanie włosów Lilliputz 
2. Kolczyki piórka, długie - NOWE
3. Pilniczek do paznokci - NOWY
4. Apart Olejek do kąpieli (różany, grejpfrutowy,z drzewa sandałowego i cedrwy) - NOWY
5. 2 brokaty do zdobień w woreczkach strunowych - pomarańczowy i miedziany
6. 3 lakiery Editt Cosmetics - soczysta czerwien, lila, zielono-brokatowy topper - NOWE
7. cień MIYO DREAM No10 - NOWY raz swatchowany
8. 2 pigmenty Berange Paris - przywiezione z Francji - swatchowane
9. kolczyki ażurowe koła - nigdy nieużywane, kupione już jakiś czas temu
10. próbka kremu DERMIKA dla cery nadwrażliwej
11. próbka kremy DERMIKA do redukcji zmarszczek i kurzych łapek


Jesli rozdanie będzie cieszyło się popularnością dojdzie jeszcze jakaś niespodzianka. :) Dlatego serdecznie ZAPRASZAM do wzięcia udziału.

A teraz kilka zasad:
1. Aby wziąć udział w losowaniu musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga - 1 los OBOWIĄZKOWE
2. Osoby obecnie obserwujące mój blog mają dodatkowy extra los ode mnie, jeżeli oczywiście zechcą wziąć udział w losowaniu - +1 los (mam screena)
DODATKOWE LOSY:
3. Dodać mój blog do blogrolla - 2 losy
4. Napisać oddzielną notatkę o moim rozdaniu ze zdjęciem i przekierowaniem do rozdania- 3 losy
5. Wsponieć o moim rozdaniu pod jakimkolwiek postem wraz ze zdjęciem i przekierowaniem na moją stronę- 1 los
6. Dodanie zdjęcia o rozdaniu na pasek boczny, wraz z przekierowaniem - 2 losy                                                                   




Schemat do umieszczenia w komentarzach pod tym postem:
1. Obserwuję jako:
2. e-mail:
3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak/nie
4. Dodałam do blogroll: tak/nie   adres
5. Napisałam oddzielną notkę: tak/nie link do ntki
6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak/nie ling do posta
7. Dodałam na pasek boczny: tak/nie link do bloga

134 komentarze:

  1. 1. Obserwuję jako:ZielonaxLimonka
    2. e-mail:marta173@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . Obserwuję jako: kafetka
      2. e-mail:anastazja1923@wp.pl
      3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
      4. Dodałam do blogroll: nie
      5. Napisałam oddzielną notkę: nie
      6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
      7. Dodałam na pasek boczny: nie

      Usuń
    2. . Obserwuję jako: kafetka
      2. e-mail:anastazja1923@wp.pl
      3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
      4. Dodałam do blogroll: nie
      5. Napisałam oddzielną notkę: nie
      6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
      7. Dodałam na pasek boczny: nie

      Usuń
  2. 1. Obserwuję jako: lagoena
    2. e-mail: lagoena2@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Dagusia
    2. e-mail: dagmara.g@onet.eu
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak od dawna ;)
    4. Dodałam do blogroll: tak od dawna mam : http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: Nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak/http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/04/kupiam-sobie-torebke-plus-tag-plus.html
    7. Dodałam na pasek boczny: tak: http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/


    mam nadzieję że nic nie pokręciłam: kolczyki są boskie chcę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. slinka cieknie :)

    1. Obserwuję jako: Malgoose
    2. e-mail: malgoose.blogspot.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: jasna sprawa =)
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: Crocodille
    2. e-mail: kat3883@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak adres: crocodylla.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak adres jak wyżej :-)

    Bardzo fajne nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę ciut, teraz obserwuję jako Crocodylla (chyba, że nazwa się zmieni z opóźnieniem ;-)

      Usuń
  6. 1.Obserwuje jako-STO PROCENT SOBA
    2.email-ogarnijsie63@interia.pl
    3.Obserwowalam przed rozdaniem :taaaaaaaak przeciez wiesz kochanie <3
    4.Dodalam do blogroll:yeees :)
    5.Napisalam oddzielna notke-nie:(
    6.Wspomnialam o rozdaniu w poscie -nie:(
    7.Dodalam na basku bocznym-taaaaak ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako : stachurka20
    E-mail : stahurka20@interia.pl
    Obserwowałąm przed rozdaniem : nie
    dodaład do blogrolla : tak http://stachurka20-mojemalekrolestwo.blogspot.com/
    Napisałam notke : nie
    Wspomniałam w poście o rozdaniu : nie
    Dodałam na pasku bocznym : Tak http://stachurka20-mojemalekrolestwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: aknezz
    2. e-mail: aknezz.blogspot@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak na samym początku:) aknezz.blogspot@gmail.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała poprawka: blogroll aknezz.blogspot.com

      Usuń
  9. 1. Obserwuję jako: mary
    2. e-mail: konsumpcyjny@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak, konsumpcyjny@gmail.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, jeszcze zapomniałam wspomnieć że w poście nie napisałam, ale jesteś na odpowiedniej stronie na blogu :) o tu: http://konsumpcyjny.blogspot.com/p/rozdania.html

      Usuń
  10. ja do rozdań szczęścia nie mam i wkurzać się już nie chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widizałam to rozdanie że o mały włos i Ty byś wygrała, ale ja te jeszcze nic nie wygrałam ;)

      Usuń
  11. 1.Obserwuję jako Makeupkama
    2.Email kamilam@onet.com.pl
    3.Obserwowałam przed rozdaniem:Tak
    4Dodałam do Blogroll nie
    5.Napisałam oddzielną notkę:nie
    6.Wspomniałam o Rozdaniu w poście:nie
    7Dodałam na pasek boczny:nie

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: kocham0zakupy
    2. e-mail: kocham0zakupy@interia.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://kocham0zakupy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.obserwuje jako:buka123
    mail: mysia93@gmail.com
    obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako:Nimva
    2. e-mail:nimva@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już nie biorę udziału bo przestałam wierzyc ze cokolwiek wygram, ale zycze wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: hondzia5xd
    2. e-mail: hondaa21200@tlen.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak www.prohibited-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako: kynga89
    2. e-mail: 98agnyk@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll:nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://konkursowoo.blogspot.com/2012/04/misz-masz-kosmetyczny-rozdanie-na.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Morenita
    2. e-mail: morenita.w@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://morenita-natural.blogspot.com/2012/03/rozdania-kosmetykow.html
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Link do Twojego konkursu jest już u nas na stronie.
    Było by nam miło gdybyś umieściła nasz baner lub link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: Gosia
    2. e-mail:makijazystka1@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak www.gosia-makeup.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://gosia-makeup.blogspot.com/2012/04/rozdanie-u-httptheagnes87.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: jeszcze nie :)
    7. Dodałam na pasek boczny: tak www.gosia-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: PanoramaQueen.
    2. e-mail: panoramaqueen@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: niestety nie.
    4. Dodałam do blogroll: nie.
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak! http://unicornsintheair.blogspot.com/2012/04/kosmetyczny-misz-masz.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie.
    7. Dodałam na pasek boczny: tak, www.unicornsintheair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako BeautyWizaż
    e mail ewelina_niunia@o2.pl
    obserwowałam przed rozdaniem: tak
    blogroll:nie
    oddzielna notka: nie
    wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje jako - southgirl
    mail - mojakosmetyczka1@gmail.com
    obserwowalam przed rozdaniem - nie
    blogroll - nie
    oddzielna notka - nie
    wspomnialam o rozdaniu w poscie - nie
    pasek boczny - nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: alieneczka
    2. e-mail: alieneczka@o2.pl
    obserwowalam przed rozdaniem - nie
    blogroll - nie
    oddzielna notka - nie
    wspomnialam o rozdaniu w poscie - nie
    pasek boczny - nie

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako: Madzialenka:)
    2. e-mail: czmadzia7@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://madziaaa3.blogspot.com/2012/04/konkurs_2922.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://madziaaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako: Wiola
    2. e-mail: wiolkaw0206@interia.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://owszystkimioniczym-wiola.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję jako: ania99
    2. e-mail: mariolka1994@onet.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie :(
    4. Dodałam do blogroll: tak http://aniafashion.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://aniafashion.blogspot.com/2012/04/witam-dziewczynki-wraz-z-wiosna-zawitay.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://aniafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako: amatris
    2. e-mail: annatabol@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie l

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako: kamila9703
    2. e-mail: kamila9703@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak
    5. Napisałam oddzielną notkę:tak,jest post oddzielny z rozdaniem http://wgkamy.blogspot.com/2012/04/rozdanie-theagnes87.html

    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny :nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!:))

    1. Obserwuję jako: QuadraturaQua
    2. e-mail: quadratura@prokonto.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://quadraturaqua.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://quadraturaqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: miumiu
    2. e-mail: miumiu_miu@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://miu86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, to że ten micel mnie nie odpowiada, wcale nie musi oznaczać, że u Ciebie się nie sprawdzi :) Każdy mam inne wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako: Katarzyna
    2. e-mail: gogunia3@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako: Monika
    2. e-mail: m.ozdoba@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję jako: Ola
    2. e-mail: ola.lotko123@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział. :)
    1. Obserwuję jako: Anita
    2. e-mail mojawizjaswiata@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak
    7. Dodałam na pasek boczny: tak

    OdpowiedzUsuń
  37. 1.Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    2.Email klaudia121121@wp.pl
    3.Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    4Dodałam do Blogroll NIE
    5.Napisałam oddzielną notkę:NIE
    6.Wspomniałam o Rozdaniu w poście:NIE
    7Dodałam na pasek boczny:NIE

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Usia
    Mail: anitusia63@wp.pl
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    Dodałam do blogroll: Tak
    Napisałam oddzielną notkę: Nie
    Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    Dodałam na pasek : Nie

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako : so.black
    mail : zaynmalik@autorgaf.pl
    obserwoaałam przed rozdaniem : nie
    blogroll ;tak
    notka : nie
    dodałam pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako: kruszynkakasia
    2. e-mail: kruszynkaopinie@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę:nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://kruszynkakasiaopinie.blogspot.com/2012/04/sniadanko-make-up-i-przypomnienie-o.html
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako: skazana2
    2. e-mail: skazana@amorki.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://skazana2.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://skazana2.blogspot.com/2012/04/nowosci-zakupowe.html
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://skazana2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję jako:zielonookapaula
    2. e-mail:praweserce@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję jako: mala0727
    2. e-mail: martyna.piechowska@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak http://mala0727.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    te kolczyki są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję jako: Jagax3x3
    2. e-mail: jaga99111@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny:nie

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję jako: Love Flowers
    2. e-mail: mar11@vp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję jako: Paubia
    2. e-mail: paubiana@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/2012/04/tagowo-mi.html
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako: agnieszkazg
    2. e-mail: agoooooosia@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako: Joanna_26
    2. e-mail: kabanos_25@onet.eu
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję jako: byoleta
    2. e-mail: byoleta-blog@o2.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak www.byoleta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję jako: spelniajacmarzenia
    2. e-mail: nikolka1996@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://osiagnacmarzenia.blogspot.com/2012/04/zakupy.html
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://osiagnacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję jako: wiolkaa93
    2. e-mail: mojczyk@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Obserwuję jako: zielonakredkax3
    2. e-mail: kolorowyswiatmody@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tnie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako EwelinaHell, niestety reszty warunków nie spełniam, wrzucam linka do rozdania na fejsa, Mail: ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję jako: Salamandra
    2. e-mail: sandrar1@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://salamandra-s.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://salamandra-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję jako: ruda
    2. e-mail: redhead@spoko.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę:nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak
    http://illegal--dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję jako: planet_hell_ [Planet Hell]
    2. e-mail: dodsab@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: niestety nie
    4. Dodałam do blogroll: tak, http://xplanethell.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję jako: Alieneczka
    2. e-mail: alieneczka@o2.pl

    reszta nie

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję jako: Magdawe
    2. e-mail: magdawe02@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak adres: magdawe02.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję jako: aparatka
    2. e-mail: xfinepix@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://www.pixfine.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://www.pixfine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję jako: Myrcella
    2. e-mail: mmyrcella@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak - http://myrcella.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak - http://myrcella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję jako: Koochamcie
    2. e-mail:mala_1013@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem:nie
    4. Dodałam do blogroll: tak koochamcie.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę:nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję jako: villemo
    2. e-mail: justynka68@poczta.onet.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuję jako: Nelly xD
    2. e-mail: nelly.n@vp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak -http://nelly.n.pinger.pl/m/12196039
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję jako: Jessie
    2. e-mail: justynai@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/03/konkursy.html
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję jako: Alessa
    2. e-mail: ales.ost@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://nostalgiadniadeszczowego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję jako: Qwertys
    2. E-mail: monika9553@vp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://qwertys-makeup.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://qwertys-makeup.blogspot.com/2012/04/rozdanie-na-theagnes87.html
    6.Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie, jest osobna notka
    7. Dodałam pasek boczny: tak http://qwertys-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję jako: Edytka
    2. e-mail: 15edytaa@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję jako: Grazzja
    2. e-mail: grazzja@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem:nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuję jako: ewkalinka14
    2. e-mail: ewkalinka14@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogrolla: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Naninn
    2. Nataliaa144@interia.pl
    3. Nie
    4. Nie
    5. Nie
    6. Nie
    7. Nie

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Obserwuję jako: miraga
    2. e-mail: miraga@interia.eu
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję jako: Roxanne
    2. e-mail: roksana633@interia.eu
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję jako: galaxymagic
    2. e-mail: galaxymagic@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://galaxy-magics.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://galaxy-magics.blogspot.com/2012/05/rozdanie-u-theagnes87.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://galaxy-magics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję jako: Maaartucha
    2. e-mail: perelka_07@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: chyba tak ;]
    4. Dodałam do blogroll: tak http://martuchowax3.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuję jako: mia.vico
    2. e-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. Obserwuję jako: One_LoVe
    2. e-mail: 34onelove@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://my-love-cosmetics.blogspot.com/p/konkursy-rozdania.html


    pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuję jako: Karolla Ma
    2. e-mail:Agamaslowska@interia.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie
    bo nie umiem pisać bloga, chyba sie nie nadaje;/^^

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuję jako: axi_1099
    2. e-mail: alex_1000@interia.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak kres-czasu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. Obserwuję jako:jolka560
    2. e-mail:andzelika999@o2.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. Obserwuję jako: Kasia C
    2. e-mail: kacharkaa@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Obserwuję jako: into my heart
    2. e-mail: blackangel.90@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://secretsintomyheart.blogspot.com/2012/05/rozdanie-u-theagnes87-do-1505.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  82. 1.. Obserwuję jako:Carolinaa18 : )
    2. e-mail: Siincero@interia.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  83. 1. Obserwuję jako: Zakupoholiczka
    2. e-mail: dziennik.zakupoholiczki@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://dziennik-zakupoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. a czemu ja się jeszcze nie zgłosiłam :o

    1. Obserwuję jako: Przeszkoda
    2. e-mail: lullaby.for.you@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie pamiętam :x
    4. Dodałam do blogroll: tak http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuje jako Shoowers
    email czaszka444@gmail.com
    Obserwowałam przed rozdaniem nie
    Blogroll nie
    napisałam oddzielną notkę ? jeszcze nie
    wspomniałam o rozdaniu jeszcze nie
    dodałam pasek boczny tak shoowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. 1. Obserwuję jako: Neloa
    2. e-mail: anna.agnieszka.senko@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://muy-preciosa.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://muy-preciosa.blogspot.com/2012/05/rozdanie-u-mm-world-of-women.html
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://muy-preciosa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. 1. Obserwuję jako: mordamordooo
    2. e-mail: paulaaaa99@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: Niestety nie, dopiero niedawno cię znalazłam :)
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny:nie

    OdpowiedzUsuń
  88. 1. Obserwuję jako: Lejdziakowa
    2. e-mail: ladym@spoko.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: chyba nie ;)
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://lejdziakowa.blogspot.com/2012/05/biore-udzia-w-rozdaniu.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  89. 1. Obserwuję jako: wiolka94
    2. e-mail: wioleta-lenckowska@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://wiolka94.blogspot.com/p/rozdania.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  90. 1. Obserwuję jako: vviolaaa_16
    2. e-mail: vviolaaa_16@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak
    http://diyandhandmade.blogspot.com/2012/05/rozdanie.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://diyandhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. 1. Obserwuję jako: Justyśka
    2. e-mail: justynaiwa@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  92. 1. Obserwuję jako: nika88
    2. e-mail: one-more-dress@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak, www.one-more-dress.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak , www.one-more-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. 1. Obserwuję jako: Tenschine
    2. e-mail: elsyxd@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. Obserwuję jako: Aiwe
    2. e-mail:ewelina.wozniak@interia.eu
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  95. 1. Obserwuję jako: Aaliyah
    2. e-mail: monikam18@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://dotrustyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. 1. Obserwuję jako: Domcia
    2. e-mail: miska1999@spoko.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://miska1999.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak http://miska1999.blogspot.com/2012/05/rozdanie-u-theagnes87.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://miska1999.blogspot.com/2012/05/przypominam.html
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://miska1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. 1. Obserwuję jako: Margot.
    2. e-mail: magdalena10598@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako - Eustazja
    mail - eustazja@spoko.pl
    Odp. na resztę punktów - nie

    OdpowiedzUsuń
  100. 1. Obserwuję jako:Lawinia Paterka
    2. e-mail:lawka270997@onet.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  101. 1. Obserwuję jako: yesiwantyouback
    2. e-mail: yesiwantyouback6@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie :(
    4. Dodałam do blogroll: tak www.yesiwantyouback.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak www.yesiwantyouback.blogspot.com

    buźki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. 1. Obserwuję jako: Oluśka
    2. e-mail: stawowczyk.a@op.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://cosasyminimas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. Obserwuję jako: Kawaii-doll
    2. e-mail:gabi01091995@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  104. 1. Obserwuję jako: exality
    2. e-mail: sylwka123@o2.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://exality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. 1. Obserwuję jako: poloniamartyna
    2. e-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  106. 1. Obserwuję jako Szminkowa
    2. e-mail: szminkowa@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: niestety nie:-(
    4. Dodałam do blogroll: tak - szminkowa.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak - link powyżej:-)

    OdpowiedzUsuń
  107. 1. Obserwuję jako: butterfly
    2. e-mail: m_nickel@onet.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://meedleyy.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  108. 1. Obserwuję jako: becomingbeauty
    2. e-mail: xhopefulx@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://www.making-myself-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. 1. Obserwuję jako: alltheluxury
    2. e-mail: alltheluxxury@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście:nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. 1. Obserwuję jako: KamiluŚkaa
    2. e-mail: kama2105@interia.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  112. 1. Obserwuję jako: Katarzyna
    2. e-mail: gogunia3@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  113. 1. Obserwuję jako: TuModnaPolska
    2. e-mail: kasia14782@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję jako: miraga
    Mail: miraga@interia.eu
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    Dodałam do blogroll: nie
    Napisałam oddzielną notkę: tak - http://miraga80.blogspot.com/2012/05/rozdanie-na-miesiecznice.html
    Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    Dodałam na pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  115. 1. Obserwuję jako: natkawes
    2. e-mail: natkawes@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: tak http://kanapowicz.blogspot.com/p/konkursy.html
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  116. 1. Obserwuję jako: Annuullaa
    2. e-mail: ania-anula1988@o2.p;
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://aanula.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  117. 1. Obserwuję jako: magda_zb1
    2. e-mail: magda_zb1@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem:nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak www.magda-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. 1. Obserwuję jako: wiedźminka
    2. e-mail: a_rey@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: tak http://wiedzminka-ciri.blogspot.com/ po prawej stronie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Obserwuję jako Chabrowa
    email chabrowacczytelniczka@gmail.com
    obserwowałam przed rozdaniem nie
    dodałam do blogroll nie
    napisałam oddzielną notkę nie
    wspominałam o rozdaniu w poście nie
    dodałam na pasek boczny tak http://moje-ukochane-czytadelka.blogspot.com/
    jestem niepełnoletnia, ale posiadam zgodę rodziców

    OdpowiedzUsuń
  120. 1. Obserwuję jako: Karolina G.
    2. e-mail: yagoda_she@wp.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  121. 1. Obserwuję jako: Yasinisi
    2. e-mail: sniezynka7@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  122. 1. Obserwuję jako: Basia
    2. e-mail: basiago@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    4. Dodałam do blogroll: tak http://basia-kosmetyki.blogspot.com
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  123. 1. Obserwuję jako: jjjustii
    2. e-mail: jjjustii@tlen.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: tak http://jjjustii.blogspot.com/
    5. Napisałam oddzielną notkę: tak dodałam w zakładce rozdania: http://jjjustii.blogspot.com/p/rozdania.html
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  124. 1. Obserwuję jako: ZającKicak
    2. e-mail: ZającKicak@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie pamiętam :)
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  125. 1. Obserwuję jako: Candice
    2. e-mail: mangue@onet.pl
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
  126. Obserwuję jako: Patrycja Rodzonek
    2. e-mail:patrycja.rodzonek@gmail.com
    3. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    4. Dodałam do blogroll: nie
    5. Napisałam oddzielną notkę: nie
    6. Wspomniałam o rozdaniu w poście: nie
    7. Dodałam na pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz