Powitanie z AFRYKĄ

Jak już zapewne wiecie, albo i nie, miałam okzję wypróbować pare kosmetyków dzięki Biogaleria - Drogeria internetowa. Jednym z tych kosmetyków jest odmładające mleczko kokosowe z serii powitanie z Afryką z Bielendy:


Co pisze o nim producent:
Egzotycznie pachnące mleczxko przywraca ciału młodzieńcze piękno oraz nasyca je zmysłowym aromatem. Skóra jest doskonale nawilżona, bardziej jędrna i elastyczna, aksamitnie miękka i gładka. Baobab - zwany jest afrykańskim drzewem życia z powodu swojej długowieczności. Olejek z baobabu zawiera bodactwo witamin: A, B1, C, D, E i F, działa kojąco i wspomaga regenerację komórek oraz wygładza szorstką i suchą skórę.


Stosuje to mleczko już jakiś czas, na wieczór, po kąpieli, i co mogę o nim powiedzieć?

Konsystencja mleczka jest odpowiednia, nie spływa z ciała, ładtwo się go rozprowadza. Ładna przyjemna dla oka buteleczka. Bardzo aromatyczny i intensywny zapach, który utrzymuje się na ciele przez bardzo dłuuuugi czas. Zapach ten kojarzy mi się z Indiami, mimo że jest napisane mleczko kokosowe, to ja kokosa wcale, a wcale nie wyczuwam, jedyny aromat, który czuję to bardzo ostra woń cynamonu i moze troche imbiru. Zatem dla tych co lubią cynamom i Indyjskie klimaty, mleczko napewno przypasuje :)




PLUSY:
+ ładne estetyczne opakowanie
+dobra konsystencja (nie za rzadka nie za gęsta)
+łatwo się rozprowadza na ciele
+dość szybko się wchłania
+bardzo długo utrzymuje się zapach na ciele
+nawilża

MINUSY:
+dla mnie zbyt aromatyczny
+trudność w dozowaniu mleczka, bo mamy nakrętkę i zwykły otwór, dlatego czasem ciężko jest wydobyć produkt z buteleczki

Ogólne wrażenie bardzo dobre. Dlatego jeśli lubicie zapachy różnych kadzidełek i jesteście fankami indyjskich zapachów, to produkt napewno was nie rozczaruje, a obiecuję że się w nim zakochacie.

Pozdrawiam was serdecznie i lecę się opalać ;)


26 komentarzy:

  1. właśnie nie lubię takich butelek bo są problemy z aplikacją :) nie zmienia to faktu że jako dziewczyna wszystkiego próbująca tego też bym chciała spróbować na swojej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie czuć kokosa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię cynamonu(również zapachu)to raczej nie dla mnie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, strasznie nie trawię zapachu kadzidełek i cynamonu :(

      Usuń
  4. nie lubię takich mocnych zapachów, pewnie nie mogłabym zasnąć gdybym się tym wysmarowała na noc. szkoda, że nie pachnie kokosem, bo ten zapach lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem, że nie dla mnie bo nie lubię zapachu cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam kiedys jakas maske do wlosow z glinka z tej firmy - byla super:) takze ten produkt tez pewnie jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze go nie mialam, ale zwazywszy na to ze mam ostatnio deficyt takich kosmetykow, to chyba sobie kupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zapach cynamonu :) Pewnie sie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to produkt pewnie by Ci się bardzo spodobał :)

      Usuń
  9. mialam, tylko o innym zapachu, chyba bursztynu i podobalo mi sie. zel tez sie sprawowal niezle, ale fakt, zapachy nie kazdemu podchadza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. no właśnie nie bardzo kokosowe bo więcej czuć cynamonu

      Usuń
  11. nigdy tego mleczka nie miałam aczkolwiek wiele razy sie na nie natknęłam na swojej kosmetycznej drodze :) wolę bardziej egzotyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nienawidzę cynamonu, więc nie mogłabym używać takiego mleczka, które dla mnie by śmierdziało

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię szampon z glinką "Powitanie z Afryką". Tego mleczka jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym sprawdzić jaki jest ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mocny orientalny zapach to coś co lubię :D
    Może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię zapachu cynamonu ble;D

    OdpowiedzUsuń
  17. moja przyjaciolka tego stosowala i podobno jest bardzo dobre :D takze polecam jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana nawet nie musisz mnie namawiac na to mleczko jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj zazdroszcze ci tego mleczka :P ja na razie zeruje moje ziajki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz