Paznokcie twarde i lśniące jak diament

Dzis chciałam zaprezentować Wam, znaną juz przez wszyskich odżywke do paznokci Eveline Cosmetics:
Będzie to szybka recenzja, bo idę się szykowac na wesele :)
Oto odżywka:

Kupiłam ją jakies 2 tyg temu w Rossmanie za nieco ponad 10 zł. Czytałam same pozytywy na jej temat, dlatego postanowiłam ją wypróbować. Moje paznokcie juz od dawna (a wzasadzie od mementu kiedy namiętnie robiłam sobie manicure hybrydowy) były w opłakanym stanie. Nie mogłam ich nijak zapuścić, ciągle mi się łamały i rozdwajały.
Oprócz tej odżywki z diamentem była jeszcze jedna z tej firmy 8w1 jednak jak zobaczyłam skąłd jednej i drugiej to one niczym się nie różnią! Dlatego wybór padł na tą.
Stosuję ją wg zaleceń tzn. każdego dnia nakłądam po jednej warstwie i 3 bądź 4 dnia zmywam. I od nowa.
Może nie uwierzycie, ale jest to moja pierwsza w życiu tak dobra i skuteczna odżywka.
Odkąd ja stosuje, ani jeden paznokieć się nie złamał, wreszcie mam długie paznokcie!!!!!!!!!!!!!
Po jej zastosowaniu odczuwam wrazenia jakby ona sklejała mi paznokieć i trzymała go do kupy aby nie pękł. Jestem MEGA ZASKOCZONA tak dobrym produktem, jeśli macie problemy z łamiącymi się paznokciami koniecznie jej spróbujcie bo naprawde warto!!

Na koniec serwuje wam zdjęcie mojej toaletki. Troche nieuporządkowana, ale proszę o wybaczenie :)
To do następnego posta, buziaczki, lecę się szykować :)

30 komentarzy:

  1. Piękna toaletka! Też chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tę 8w1 i też jest rewelacyjna. Paznokcie zrobiły się twarde i przestały się rozdwajać i od tamtej pory też używam jej jako podkład pod lakier i w tej roli sprawdza się świetnie :-)
    Piękna toaletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Ja chyba tez Ja wyprubuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super toaletka ♥ ciekawa jestem jaki wynik da kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dała :) mam długie paznokcie :) nie połamaly się

      Usuń
  5. muszę w końcu ja wypróbować bo zwlekam już tak długo do jej kupna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raz zrobiłam tak, że każdego dnia nowa warstwa, a teraz za kazdym razem pod jakis lakier maluje ta odzywką i jestem zadowolona :) paznokcie twarde jak nigdy

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam sobie odżywkę s.o.s. z eveline, stosuję ją od 4 dni i mam nadzieję, że odratuje moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przy najblizszej okazji kupie ta odzywke bo slyszalam o niech tylko zachwyty :) super toaletka, udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejna dobra opinia o niej tym bardziej zachęca mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Toaletka świetna, też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie rosną po niej jak szalone:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej jeszcze nie próbowałam, ale u mnie dawała radę 8w1.

    OdpowiedzUsuń
  13. włąsnie czegoś takiego potrzebuje a dzis taka ochote mam coś sobie kupic to lece do rossmana :D dziekujeee no za pomoc ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna i 'przytulna' toaletka :) też lubię świece, najbardziej te zapachowe;)
    co do odżywek do paznokci to nie używam..

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wypróbować, bo też mam problem z paznokciami ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ok w poniedziałek biegnę do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  17. chetnie skorzystam z tej notki, gdyż moje paznokcie są przeraźliwie łamliwe i kruche.
    Serdecznie zapraszam również na małe candy, w którym do wygrania jest odżywczy krem do twarzy brzoskwinia i mleczko migdałowe z kompleksem BioSeed firmy AVON.
    longbreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli warto kupić:) Mam akurat jeszcze dwie odżywki w połowie zużyte, ale zapamiętam żeby kupić tą jak skońćzę zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super toaletka,marzy mi się taka:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą odżywkę, uratowała moje paznokcie po tipsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna toaletka ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. no, no. Chyba wypróbuję to odżywkę bo sama namiętnie obgryzam pazury (-.-) i strasznie się rozdwajają :(

    OdpowiedzUsuń
  24. urocza ta Twoja toaletka, ja mam malo miejsca w mieszkaniu i nie ma gdzie ulokowac toaletki,....piekności

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam 8w1 i moze jako następną kupie tą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz