naklejki na paznokcie

Dziś zaprezentować chciałam Wam, drugą turę rzeczy do zrecenzowania, które dostałam od KKCenterhk.
Pierwszą rzeczą były stempelki w których jestem zakochana i o których pisałam Wam TU.
A dziś są to 2 kolejne rzeczy do paznokci.
Pierwsza z nich to tzw szablon do wzorków:
Prezentuje się on tak:
Link do tego szablonu możecie znależć tutaj.
Na początku byłam zachwycona szablonem, bo wreszcie mogłabym uzyskać fajny efekt wzorków na paznokciach, jednakze efekt jaki uzyskałam nie spełnił moich oczekiwań.
Wzornik łatwo się nakłada na paznokieć, wystarczy oderwać jedna nalepkę i przyłozyć do paznokcia:
tutaj w trakcie robienia wzorków. Widać przyklejony wzornik i pomalowane "otworki" na biało.
Następnie należało wzornik szybko odkleić. I tu był juz problem, wzornik nie odchodził w całości, lecz łamał się, przez co wzorki powychodziły nie za ciekawie, liczyłam na większą precyzję.






Sami oceńcie......

Trzecią rzeczą były za to wodne naklejki na paznokcie:
zdjęcie to jest zapożyczone ze strony KKCenterhk tutaj link.
Te naklejki ujeły moje serce ;) hehe
Nie dosć że proste w obsłudze to jeszcze jak efektowanie się prezentują:





Czyż nie pięknie to się prezentuje?
Aplikacja wzorków jest banalnie prosta, w odróżnieniu od tych powyżej.
Wycinamy pojedynczy element, moczymy przez chwilę w wodzie, zdejmujemy wzór, naklejamy na paznokieć, odcinamy odstajacy element i przypiłowujemy.Ja na koniec nałozyłam jeszcze bezbarwny lakier.
Dla mnie bomba!!!!!!

Malgoose prosiła mnie o więcej zdjęć z wesela, jako że na tym nie miałam aparatu to wkleję dla Ciebie kochana z poprzedniego wesela, siebie w całej okazałości :)
BUZIACZKI :*

23 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się tygryskowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pazurki i ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zeberka bardzo ladnie sie prezentuje :) idealna na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, Kochana, fajnie, ze pamietasz :) wygladalas naprawde cudnie, bardzo podoba mi sie taki rodzaj dekoltu (amerykanski czy jakos tak:P) tez musze sobie cos z takim sprawic.

    i w ogole to fajna, delikatna fryzura, tez na plus :)

    co do tych pierdolek na paznokcie, to z blogow wlasnie sie o nich dowiaduje, bo ja na oczy takich cudow nie widzialam :P a co dopiero na sobie nosic hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz bardzo fajnie i wybacz - moze jestem slepa ale ten wzorek z serduszkami wyszedl super!

    OdpowiedzUsuń
  6. te drugie naklejki są super:) i baaardzo ładną kobietką jesteś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, aż sie zarumieniłam ;)

      Usuń
  7. Perfum nigdy od nich nie miałam, ale jeżeli mają kokosowe to sobie chyba na nie spojrzę :)

    lubię tego typu naklejeczki, sasasasa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta panterka jest super:) nie wiedzialam ze mozna kupic takie tatauazowe cos na pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te naklejki,.....na pazurkach super wyglądają - a sukienka jest piekna i super się w niej prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Panterka w tym wydaniu wyjątkowo mnie ujęła.
    Podobały mi się również zeszłoroczne motywy naklejek essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest zeberka :) hehe
      A te naklejki z essence to dla mnie porażka...Niestety...
      Wogóle się nie kleiły i odchodziły od paznokcia, a tutaj jest coś w rodzaju tatuażu :)

      Usuń
  11. te naklejki są super! mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zapuścić paznokcie, wtedy na pewno sobie sprawię takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne !
    daja bardzo cielawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, a ktory masz kolor tego rozu?

    OdpowiedzUsuń
  14. mimo, że pierwsze szablony źle odchodziły to i tak bardzo ładnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladalas nieziemsko:) paznokcie fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej kochana! :)
    Już dałam na bloga swatcha z podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz, najwyzej napisz mi jaki masz kolor, jak sprawdzisz, a ja sobie w necie popatrze mniej wiecej, bo mam swoje typy, to po co masz sie fatygowac ze zdjeciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny french. Co do wzorników to przeważnie nie są zbyt dobrej jakości ale u Ciebie serducha ładnie się odbiły.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie ten frencz wygląda świetnie :))) cholernie oryginalnie- a to bardzo ważne !!!!! :)

    Serduszka za to są przesłodkie (;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz