Moja pierwsza współpraca

Hej kochani,
Na wstępie zapraszam was na moje rozdanie.
I chciałam wam dziś się pochwalić moją pierwszą współpracę z firmą KKCenterhk.
Dzięki uprzejmości firmy dostałam 3 rzeczy do przetestowania i zrecenzowania. Oto pierwsza z nich:
Jest to płytka ze stempelkami. Jak wiecie albo i nie, ja mam już jedne stempelki z essence, ale te po wyprobowaniu są o wiele lepsze, a przynajmniej zdrapka lepiej się spisuje i stempelek jest bardziej miękki.
Ja już od dawna jestem zakochana w stempelkach i mam już 2 wytłaczane blaszki z wzorkami a teraz zapragnełam mieć taką do frencha. Przyznam szczerze, że nieźle musiałam się natrudzic w aplikacji bo mam małą płytkę a wzorki są duże, dlatego największy problem sprawiło mi aby wzorek położyc dość równo, ale myślę że to kwestia wprawy. Oto moje pierwsze efekty:
Myślę że wyczarować mozna nimi fajny i niepowtarzalny manicure, a jest to dość proste i jak się dojdzie do wprawy to zajmie nam to tylko parę minut. Ja Jestem ZACHWYCONA STEMPELKAMI! :) bo sama takich wzorów bym nie wyczarowała.
Pozostałe 2 rzeczy zrecenzuję wkrótce :)
Tutaj możecie zobaczyć sobie resztę wzorków do metody stempelkowej tutaj.
I mam dla was zniżki:
WSZYSCY OBSERWUJĄCY MÓJ BLOG NA HASO THEAGNES87 MAJA 10% ZNIŻKI

43 komentarze:

  1. ale super te blaszki są :) ślicznie Ci te wzorki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz juz niezla wprawe, ja w te klocki mam dwie lewe rece :P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i poniekąd zazdroszczę współpracy:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wykonane pazurki :) szybko się takie robi ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :) mnie te frenchowe nie wychodza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a no tak, praktycznie masz rację :)

    aaa i oczywiście obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje współpracy! ślicznie ci wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezły patent z tymi pazurkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest super:) Ja juz to od dawna mam i kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy gadżet.
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te stempelki :)
    ja mam podobne z essence
    gratuluję współpracy
    mnie ciekawią rzęsy z tego sklepu ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te stempelki;) Wyglądają tak uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sprawa :)
    swietnie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam z niecierpliwoscia na reszte recencji :D
    a gdzie mozna kupic te stempelki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, ja mam z KKcenter, link w poście, albo z essence, na allegro też jest ich sporo, ale tam jest ich sporo i nie gwarantuje że będą równie dobrze się sposywały

      Usuń
  15. gratuluje współpracy :)
    pazurki fajowe, ale nawet jak się to szybko robi ja bym nie miała do tego cierpliwości ;D dlatego podziwiam Cię za taką prace jaką wykonujesz i Nam tu pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, może troche czasu na to trzeba poświęcić ale ja uwielbiam to robić...Więc nie sparza mi to kłopotu...Ale dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  16. Gratuluję:)
    Świetnie to wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest cudowny! :O Pierwszy raz słyszę o stempelkach!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te stempelki! oczywiście dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://tanieubrania.blogspot.com/ mega paka koszul ( w tym nude i miętowa), rurki, zwierwne spódniczki w kwiaty, tuniki, sukienki, botki, koszule mgiełki, dodatki, do kazdego zamówienia GRATISY !!

    OdpowiedzUsuń
  20. uważam, że produkcja stempelków jest dla nas lakiero-maniaczek strzałem w dziesiątkę :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny efekt uzyskałaś, a połączenia czarnego z białym sa bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mam żadnej frenczowej płytki, ale nie miałabym w sumie na czym stemplować ;) rzadko mam paznokcie takiej długości żeby nadawały się do frenczu :D
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czarne z bialym zawsze bedzie pasowac
    Ladne paznokcie i przyjemne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się taki efekt. Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty też podgryzasz usta? Ah ten smak krwi.. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Stempelki są świetne, sama bym chciała mieć, ale jakoś tak wyszło, że jeszcze się nie zaopatrzyłam ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz