Magiczny makijaż - Konkurs u Grzee

Witam, was po raz kolejny dzisiaj już.
Bardzo spodobał mi się konkurs który organizuje Grzee tutaj mozecie więcej o nim poczytać
Konkurs związany jest z magią. Jako że to moje pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie troche mam tremę przed publicznym pokazaniem tak odważnego makijażu, no ale co tam. Proszę o wyrozumiałość to moje początki :) ale jakoś trzeba się uczyć :)
Jako, że magia kojarzy mi się z gwizdami i niebem, moją inspiracją był taki oto obrazek:

A oto makijaż:



15 komentarzy:

  1. Ojej Piekny jest ten makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz powaznie? Bo ja dopiero zaczynam zabawę z makijażem, i ciągle ćwicze :)

      Usuń
  2. mi się podoba:)
    a możesz mi napisać jaki tusz do rzęs użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat użyłam Mabelline Volume extprss

      Usuń
  3. mmm niebieski kolor... mój ulubiony ;)
    makijaż świetny! ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dodajecie mi troche otuchy, że może coś z tego będzie ;)

      Usuń
  4. Piękny makijaż :*
    W wolnej chwili zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi sie cekiny, ktore przykleilas. Caly pomysl polaczenia magii z gwiezdzistym niebem jest niesamowicie ciekawy i oryginalny.
    Jesli chodzi o sam makijaz uzylabym mniej cienia w wewnetrznym kaciku a wiecej w zewnetrznym i na gornej powiece. Masz talent i nie zmarnuj go! Trenuj trenuj a efekty beda rewelacyjne! :)

    serdecznie zapraszam
    obserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz powaznie? dziękuję z radę, bardzo ja sobie cenię, szczególnie że cały czas się ucze...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Żeby nie zapeszyć to powiem, nie dziękuję ;)

      Usuń
  7. Super makijaż, powodzenia. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie ci wyszedł ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz