Krem do depilacji - Vanity - Bielenda

Witajcie kochani,
Własnie przed godziną wrócilam z wyjazdu bo w sobote miałam wesele, oto jedno zdjęcie z wesela, choć sukienka jest już inna niż na wejście i buty też, bo się przeprałam w wygodniejszą
  

A dziś przychodzę do Was z recenzją kremu do depilacji, o którym wam juz wspomniałam w ostatnich zakupach. Oto ten krem:
Jest to krem do depilacji ciała, twarzy i bikini z bilendy. Kupiłam go w Rossmanie za ok 6,50 zł bo był w promocji. Do wyboru były 3 różne wersje tego kremu. Ja mam krem cukrowy, dla skóry delikatnej. Ale wzasadzie przy wyborze którą wersję tego kremu mam wziąć, zadecydowało ładne różowe opakowanie :)
W opakowaniu dołączna jest szpatułka do łatwiejszej depilacji.
Krem ma zwartą, biała konsystencję, jest raczej bez szczególnego zapachu. Zapach się wydziela dopiero podczas nałożenia na ciało i jest to zapach odpowiedni do tego typu kremów czyli jak dla mnie niezbyt miły i przypomina mi zapach jakiejś siarki :)
Ja kremu użyłam od razu tego samego dnia po jego zakupie.
A więc osuszyłam ciało i rozprowadziłam krem na nogach. Użyłam do tego tej szpatułki, pozostawiając raczej grubszą warstwę tego kremu. Odczekałam 5 min i zaczęłam za pomocą szptułki ściągać krem z nóg. I co się okazało? Ku mojemu zdziwieniu krem świetnie sobie radził z włoskami na nogach. Niespodziewałam się takiego spektekularnego efektu od kremu za 6 zł. A tu proszę ok 80% pokrytych kremem włosków odeszła w niepamięć. Zdawałam sobie sprawę że nie będę miała nóg idealnie gładkich, ale krem naprawdę sobie bardzo dobrze poradził. Resztę włosków potraktowałam maszynką i nóżki są gładziutkie.
Na obydwie nogi złużyłam pół tubki więc i tak nie jest żle. Jeśli będzie on jeszcze w promocji to napewno zaopatrze się w 2 tubki tego kremu, bo czego chcieć więcej?
TANI
ŁADNE OPAKOWANIE
DOBRZE i SZYBKO RADZI SOBIE Z NIECHCIANYMI WŁOSKAMI
DOŚĆ WYDAJNY
NIEUCZULA MNIE

POLECAM!!

25 komentarzy:

  1. wow ślicznotka- pięknie wyglądałaś- a jaka torebeczka cudna ;)

    co do kremu ja mam z Avonu i też sobie chwalę ;)

    ale ten kupię jak mi się mój skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje słoneczko:)jaki ty piękny masz uśmiech:D

    OdpowiedzUsuń
  4. uśmiech cudny! :) nastroił mnie pozytywnie szczególnie, że dziś pochmurno, pada i zimno ;p
    wole maszynkę niż kremy

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladalas, super caloksztalt, podoba mi sie kreacja i butki, a jakbys mogla - wrzuc jakos wiecej zdjec to sie pozachwycamy bardziej :) :)

    co do kremu - zuzylam kilka opakowan do skory delikatnej i bikini, bylam bardzo zadowolona, naprawde skuteczny, Veet'a bije na leb, tani i nie uczula, godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Kreację miałaś cudną. A co do kremu to jezeli spotkam go w promocji to też na pewno się zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam bo naprawdę warto za takie pieniądze

      Usuń
  8. to widze weselny klimat pelna para :) ja tez chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go używam, choć rzadko:) ale jest nawet fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię kremów, bo nigdy nie chce mi się czekać i tak zazwyczaj przetrzymuję nawet do 10min

    chciałam kupić ściereczkę muślinową, wiem,że ponoć są w TBS, ale u mnie w mieście nie ma, a swoją gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie lubię kremów do depilacji ale wiadomo każdemu co innego słuzy, pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kremu jeszcze nie używałam lubię z Daxa czekoladowy bo nie śmierdzi za bardzo;D
    Ślicznie wyglądałaś na weselu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądałaś na weselu :)

    nie mogę się przekonać do kremów do depilacji. albo nie umiem ich używać, albo na mnie nie działają ;) na razie pozostanę wierna maszynce.

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie wrastaja wloski po nim? ja jakos nieprzepadam za kremami. Śliczna sukieneczka na weselu:)
    Zapraszam na mojgo bloga,bo sie dopiero rozkrecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie nie zauważyłam aby mi wrastały

      Usuń
  15. Lubię kremy do depilacji, bezbolesny sposób na pozbycie się niechcianych włosków, zauważyłam też, że po kilku zastosowaniach odrastają słabsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie te kremy mają za dużo chemii. Nie stosuję. Wszystko zależy od skóry... moja jest bardzo wrażliwa niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie dlA kazdego co innego pasuje. mnie nic nie uczula i nic mi się nie dzieje złego

      Usuń
  17. po pierwsze świetna recenzja muszę się za nim rozejrzeć! ;) a po drugie nie ważne, że to była druga sukienka prezentowałaś się mega seksownie i kobieco ;) super! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za tak miłe słowa, zapraszm Cię na rozdanie jeśli tylko masz ocohtę a jeszcze się nie zgłosiłaś

      Usuń
  18. Miałam ten krem do depilacji - był dość dobry :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię kremy do depilacji. Tego nie stosowałam, ale mam za sobą doświadczenia z Veet. Był nawet ok, ale cały czas poszukuję. Tutaj http://kremydodepilacji.com.pl/ znalazłam zestawienie takich kremów. Miała któraś z was doświadczenia z tym pierwszym? Bo zastanawia mnie efekt - tyle tygodni mieć gładkie nogi to marzenie....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz