Haul zakupowy

Jako że na dziś nie mam żadnej recenzji, to pokażę Wam co w ostatnim tygodniu sobie kupiłam, taki mój pierwszy Haul zakupowy:
Najpierw Ciuszki :)
Byłam dziś w terranovie i wziełam ze sobą do przymierzalni pół sklepu, bo takie fajne były przeceny, ale w ostateczności wybrałam to co będzie mi potrzebne :)
A więc:
1. Biała klasyczna bluzka - body na krótki rękaw, jako że moja praca wymaga aby dosć często dobrze się prezentować :)




2. Czarne dresy ze ściągaczami Terranova- do biegania, dziś będzie ich premiera ;)

3. Czarne, kryjące legginsy z pionowyn paskiem pośrodku nogawki (optyczne wydłużenie i wyszczuplenie :))



4.  Czarne buty na platformie i wyyyysokim obcasie - UWIELBIAM



Teraz coś nieubraniowego :)

5. Mgiełka do ciała o zapachu wiśni i wanilii - CUDO!!

6. Perfumy, które mnie zachwyciły jakiś czas temu, ale cały flakonik stłukł mi isę w torebce na sylwestra i musiałam kupić nowe. Zapach dla mnie jest boski, są mega tanie, a zapach czuje przez wiele godzin.

7. Cienie Rudy Rose w cudaśnym pudełeczku :) i puder transparentny z essence - nawet dobry :)


8. Aha i jakiś czas temu sprawiłam sobie takie oto kolczyki:


Narazie to tyle, pozdrawiam Was serdecznie Buziaki

34 komentarze:

  1. buty są mega, ale powiem ci że jestem fanką szpilek z czerwoną podeszwą ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że bedzie tak samo boski jak migdały i trufle który kocham! :D
    po prostu rzucę wszystkie inne mleczka i balsamy dla tego romansu :D
    już sie doczekac nie moge kiedy go dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne body, szukałam takiego wynalazku ale z dlugim rękawem i nigdzie nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne szpilki, cudne kolczyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. achh własnie na to liczę bo za kokosem nie przepadam ale banan.. <3<3<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych legginsów i bucików ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciała te legginsy i bluzeczkę oraz kolczyki piórka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedne piórka są do wygrania, więc moze do Ciebie uśmiechnie się szczęście

      Usuń
  8. te leginsy wygladaja super, sama swego czasu szukalam czegos podobnegom zeby sie choc optycznie wyszczuplic :P dresik tez fajny, ale moj faworyt to szpileczki!

    p.s. z Essence polecam puder brazujacy! moj ideal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam swój kochany bronzer z Isa Dory :) i jestem w nim zakochana

      Usuń
  9. Buciki, leginsy i dresy świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, oh kolczyki poproszę =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę, są u mnie do wygrania, tylko że czerwone

      Usuń
  11. Ciuszki są rewelacyjne:) a takich dresów szukam i szukam... muszę wpaść do terranovy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko pozazdrościć zakupów :) aż serce się rwie, by uderzyć na sklepy :D takie posty zakupowe źle działają na zasobność mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzeczka- body to moje marzenie:)) Ale jakoś nie mogę trafić na coś fajnego i nie drogiego :) masz fart :DD zazdddrrroszczę !!!
    Ale też strasznie chciała bym chociaż POWĄCHAĆ tę mgiełke!!!!!!! <3 piękne połączenie zapachów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czarne szpilki :) A takie legginsy wyszczuplające przydałby mi się :)
    No i bardzo ciekawa jestem jak ta mgiełka pachnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ubrania, a kolczyk to już mój faworyt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. a gdzie kupiłaś tą mgiełkę i jakie to perfumy??
    wszystko wygląda super :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. sama musze isc na jakies zakupy, bo dostaje depresji kiedy patrze na moja szafe i nie mam sie w co ubrac :P

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam mgiełki do ciała! Jak ta się sprawuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukałam takich legginsów już od dawna:) Świetne są:) I kolczyki-piórka boskie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi sie koszula na samej gorze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz