dzisiejszy manicure - tęczowe paski

Dziś opalałam się na słonku i aby umilić sobie ten czas, postanowiłam pobawić się trochę lakierami i oto efekt:


Co nam jest potrzebne?
lakiery
taśma klejąca
nożyczki
Malujemy paznokcie w paski. Ja pomalowałam w 3 kolorowe, pionowe paski, następnie z taśmy wycinamy cieniutkie paseczki, o takie:
i jak lakier nam wyschnie przyklejamy takie paseczki na paznokieć w różnych kombinacjach.
Natępnie malujemy cały paznokieć wraz z doklejonymi paseczkami na jeden kolor (u mnie czarny), a następnie szybko i energicznie zrywamy taśmę i otrzymujemy taki włąsnie efekt:

44 komentarze:

  1. o kurcze, ja to nawet z frenchem mam problem a co dopiero takie wynalazki :P fajnie Ci to wyszlo, gratulacje zrecznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) super pomysł :)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł:) Gratuluję wyobraźni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysl tylko pewnie duzo czasu zajmuje bo zanim lakiery poczatkowe porzadnie wyschna to troche czasu minie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, na pewno wypróbuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłam tak ostatnio, pomysł extra
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł jak i samo wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam oglądać twoje pazurki :) o dziwo, sposób wykonania wzoru mnie nie przeraża, może sama spróbuję?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ma się tylko trochę czasu, to naprawdę warto, bo łatwy wzorek do wykonania

      Usuń
  9. wow swietne ! super pomysl :)))
    chyba tez sobie takie zrobie jak bede miala chwile czasu :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki ! w końcu to załapałam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowo, jestem zachwycona! Podziwiam, że chciało ci się tak kombinowac, choc nie powiem, efekt jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam już ten efekt-jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezły efekt, podoba mi się ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny lakier na paznokciach :D nie umiem sobie tak malowac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wpadłabym nawet na taki pomysł :) rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na mani, też planuje zrobić coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje:) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie;)







    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję;) może i Ty masz ochotę obserwować mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie miło, że Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to jaaaa :D dzięki Tobie go mam :D żeby tylko na ciele - kochana cały pokój pachnie bananami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny efekt! jak zapuszczę jeszcze troche paznokcie na pewno wypróbuje :)

    dodaję do obserwowanych ;)
    http://dziennik-zakupoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabójczy efekt !!! masz talent i wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no a jak;D coraz cieplej to bedzie coraz sexowniej hehe;DD
    już gdzies widziałam tą metodę:) slicznie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie estetycznie zrobione :)
    podobają mi się :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ha no koniecznie :d ja mam ten mus przez Ciebie to Ty przeze mnie też miej :D hahhaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak tylko dorwę go w galerii to jest mój :)

      Usuń
    2. Super pomysł na paznokcie :) bardzo kreatywne :)

      Usuń
  26. Wow zazdroszczę, ja tak nie poytrafię:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na paznokcie, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy sposób i super efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz