candy manicure + rossmanowskie zakupy

Dziś obiecane zdjęcia pazukrów ze zdjęcia gdzie pokazywałam make up (tag nizej)
Tu na ostatnim zdjęciu nie mogłam się zdecydować jakie wzorki chcę, czy szachownicę czy paski? :) Ae jedno i drugie mi się podoba :)
Jako bazy użyłam lakiru z essence tego różowego.

Dziś wybrałam się na zakupy bo już skończył mi się żel do mycia twarzy i suchy szampon i oto co kupiłam:
Chusteczki opalające, jako że w sobotę mam weselę i nie chce straszyć moja bladzizną :)
odżywkę z eveline z diamentem, bo słyszałam o niej tyle pochwał ze musiałam się skusić, bo mam bardzo zniszczona płytkę po manicur'ach hybrydowych. Wiecie, że zarówno ta odżywka z diamentem i ta druga 8w1 jakoś tak, to mają identyczne składy????Bo dziś się zastanawiałam którą wziąć, i czytałam jaki mają skład i wszystko to samo!!!Dlatego wziełam sobie ten.
Krem do depilacji bo był w promocji ,Vanity, jutro recenzja bo dzis go już wypróbuję.
Nivea żel-krem do mycia twarzy - zobaczymy jak się do tego nada, bo do tej pory używałam pianki do mycia,
No i oczywiście mój kochany szampon suchy do włosów, to już moja 3 buteleczka i jestem z niego bardzo zadowolona!! Dodatkowo wziełam 2 kosmetyczki strunowe za 1,99 zł na kosmetyki i pędzle do walizki.

41 komentarzy:

  1. cudne pazurki, ja to nie mam cierpliwosci do takich wynalazkow :P

    p.s. kremy z Vanity szczerze polecam, nie uczulaja, a co do skutecznosci - wedlug mnie bija na leb Veet, ktory w moim przypadku praktycznie nie dzialal :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to super, dzis będę miała okazję sie przekonac :)

      Usuń
  2. Kurcze to bardzo mi miło :)
    śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne pazurki! szczególnie wersja w paski :) tą odżywkę eveline też muszę sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam takich kolorowych wzorków, jakoś wolę jednolite kolory, ale u Ciebie prezetują się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam wzorki i zwariowane kolory...

      Usuń
  5. Śliczna paznokcie :) Mam ten szampon z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba wzorki są fajne :)
    ale paseczki bardziej wpadły mi w oko ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, mam ten suchy szampon i jestem z niego bardziej zadowolona niż z Syossa zielonego! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakierki boskie!!!!!!!!!! Jestem ich fanką , a sama osobiście posiadam ten różowiutki :))) Pazurki wyszły słodziutkie ........:D:D:D Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz potem koneicznie cos o tym zelu do depilacji:) bardzo jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy ten szampon dobry jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon jest rewelacyjny...Tak jak pisałam to moja 3 buteleczka

      Usuń
  11. jestem ciekawa tego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest recenzja syossa :)

      Usuń
    2. Ja polecam ten z Isany, koszt to 10 zł i naprawdę warto

      Usuń
  12. piekne paznokcie! masz talent do wzorkow, mnie nigdy takie rowne nie wychodza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to za sprawą stempelków o których pisałam już wcześniej...:)

      Usuń
  13. ciekawe pazurki :) i ciekawe zakupy ;) nigdy nie używałam tego szamponu hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie Ci pazurki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne pazurki, naprawdę świetna robota !
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie pomalowane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mani śliczny a odżywkę polecam, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zrobiłaś te paznokcie.?
    Bardzo bym Cię prosiła abyś klikła w baner limonkowy szyk pomoże mi to nawiązać współpracę..Jak spodoba Ci się blog możesz go zaobserwować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie paseczki...ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  20. te paseczki śliczniutkie ! :O

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne pazurki ! Świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pazurki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pazurki, oryginalne bardzo zdobienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś oTAGowana: http://myrcella.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzory z paletki essence właśnie napisałam na blogu że jej nie umiem znaleźć ale u mnie też różowo białe paznokcie z paletki l;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten żel-krem wydaje się być kuszący ;) jak prztestujesz to napisz czy warto w niego inwestować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz