ZUŻYCIA MARCA + ICH NASTĘPCY

Dziś podsumowanie miesiąca.
Oto moje zużycia, które pokończyły się akurat w marcu, oraz ich następcy:

To może pokolei:


1. Pierwsze zużycie to podkład Revlon Color Stay -obecnie zamienione na Max Factor Lasting Performance - recenzja i porównanie obu tu
2. krem do twarzy intensywnie matująco - nawilżający z Garnier, zamieniony na krem Nivea matujący
3. Płyn micelarny Ziaja na płyn do demakijażu z Rival De Loop
4. Peeling do twarzy z Synergen zamieniony peelingiem do twarzy z Synergen :)
5. płyn do płukania jamy ustnej. Tutaj i tak co jakiś czas kupuję różne płyny w zalęzności od promocji :)
6. Płyn do higieny intymnej Lactacyd - na AA
7. Odżywka do włosów Nivea na odżywkę z Alterry

8. Wcierke do włosów z ProVit (przeciw wypadaniu) - na wodę brzozową z Isany
9. Peeling do ciała Spa Energy czekoladowe - narazie nie ma zamiennika ale w niedługim czasie idę na zakupy :)
10. Balsam bo ciała Tutti Frutti - w planach zakup innego masełka, które będzie ślicznie pachniało
11. pianka do twarzy z Marion z wyciągiem kawioru - i tu również w planach zakup czegoś do mycia bużki :)

5 komentarzy:

  1. uzbierało się troszkę, ale to zużycia nie z ostatniego miesiąca tylko akurat w marcu mi się one wszystkie pokończyły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam, że akurat coś skończy się w tym samym czasie ;D a nie koniecznie jest to koniec miesiąca.. Denko spore - znam parę produktów :)

      Usuń
  2. ;) mam wodę brzozową i krem z Nivea ;)

    a co do Alterry włosowej - na mnie ona nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Alterra tez mnie nie przekonała i nie mogę znieść jej zapachu

      Usuń

Dziękuję za komentarz