Żel pod prysznic figa i róża ahhhh

Dziś wstąpiłam do Rossmana niby po samą odżywkę do włosów z Alterry, ale nie byłabym sobą gdybym czegoś więcej nie wzieła, no i stało się. Moje oko zatrzymało się na półce z żelami pod prysznic.
Patrze a tam żel z Wellness & Beauty o zapachu figi i róży. Pamiętałam jeszcze jego zapach z wakacji kiedy to kupiłam sobie na wyjazd wersję mini tegoż oto żelu i jego zapach poprostu mnie oczarował!!!
Dlatego bez wachania sięgnełam tym razem po wersję pełnowymiarową.
Jego zapach jest NIESAMOWITY, pachnie bosko. Gdy używam go pod prysznicem to cała łazienka pięknie pachnie jeszcze przez dłuższy czas. Na ciele również utrzymuje się bardzo długo. Zapach jego początkowo może wydawać się nijaki ale po użyciu go na skórze pod prysznicem, gwarantuje że zdanie zmienicie i będziecie do niego wracać, ja właśnie tak zrobiłam. Od żelu oczekuje wzasadzie ładnego zapachu i pienienia, bo i tak skórę nawilżam balsamami. A to jest jeden z niewielu zeli pod prysznic które przypadły mi tak mocno do gustu i to za jaką cenę?? za niecałe 6 zł!!!!!!Innym żelem którego również niezawachałabym się kupić to żel z Kamil-i czekoodawo kokosowy lub czekoladowo miętowy, jednak są one jakoś ciężko dostępne, albo ja nie mogę na nie trafić.
Może przytocze wam co o żelu pisze producent:
" Żel pod prysznic figa i róża daje poczucie harmonii, sprawia przyjemność i chroni skórę przed wysuszeniem. Działa pielęgnacyjnie(...)"
I ja pod tymi słowami się podpisuje, jak wybieracie się kupić żel pod prysznic to polecam Ten własnie z figą i różą, będziecie zadowolone. Ja przynajmniej jestem Bardzo zadowolona i następnym razem kupię sobie do niego balsam do ciała o tym samym zapachu bo obecny juz mi się kończy.
Pozdrawiam,
PS znacie może jakiś sposób na spadający but z pięty?
Kupiłam sobie nowe buty i zsuwają mi się z pięt...Niby rozmiar dobry bo mierzyłam mniejszy i był za mały, ale chyba stopa idzie mi za bardzo do przodu.

4 komentarze:

  1. jeśli róża to wezmę i kupię ;)

    a do butów musisz do czubka waty włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak kupisz i wypróbujesz to daj znać, ale jestem pewna że się spodoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam już w każdym okolicznym i internetowym Rossmannie i nigdzie nie mogę znaleźć tego żelu, a był to mój ulubiony kosmetyk :( Czy został wycofany ze sprzedaży? Nie wierzę w to, przecież był wspaniały! Masz może jakiś pomysł, gdzie można znaleźć jeszcze ten żel?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz