Zakupy - Nowe lakiery + szybki manicure

Hej kochani,
Dziś jak już przechodziłam przez podziemia to niesposób było nie wejść do galerii Jasmin. Aż boję się tam wchodzić bo zawsze wychodzę z tamtąd lżejsza o parę złotych. Mają tam półki z niesaiwicie wspaniałami kosmetykami jak mój kochany essence, Hean, Piere Rene (nie mam pojęcia jak to się pisze :) wybaczcie), MIYO (poprawcie mnie jak znów źle napisałam, ale nie mam czasu teraz sprawdzac), Bell, Vipera, Eveline Cosmetics, Paese i wiele innych ciekawych firm :)
Ja dziś napadłam na półkę essence (jak zwykle) i oto co kupiłam:
2 lakiery i sondę do zdobień.
Lakier srebrny to lakier do stempelków, chciałam czarny ale nie było :(
A lakier w kolorze fuksji to colour&go z essence nr 90 i want that.
Kolor ten od razu wpadł mi w oko, dlatego od razu jak tylko przyjechałam do doamu musiałam go wypróbować, użyłam do tego celu właśnie owego lakieru + srebrnego ze stempelkami z essence :)tu recenzja.

Co mogę o nich powiedzieć?
Różowy jest świetny, poprostu się w nim zakochałam i znacznie lepiej wygląda sam aniżeli z tym wzorkiem, ale jak już zaczełam robić to już nie chciało mi isę zmywać go i dokończyłam stempelkowanie.
Srebrny natomiast nie jest za ciekawy, kompletnie nie nadaje się do metody stempelkowej, jest za mało intensywny i zbyt wodnisty. Dlatego wyszło co wyszło, ale długo się nie nacieszę tym wzorkiem bo coś czuję że jutro pomaluję sobie poprostu na tą fuksję i już :)

11 komentarzy:

  1. ale ładnie wyszło :)

    a różowy fakt cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam..:)
    Zapraszam Cie do udzialu w moim konkursie:)powodzenia..!

    OdpowiedzUsuń
  3. sprzedaję torebkę, która Ci sie podobala:) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten róż jest po prostu uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Na moim blogu jest konkurs - jeżeli chcesz zgłoś się :) Zapraszam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie kosmetyki z Essence, mam ulubiony bronzer, szminke, paletke do brwi i eyeliner z tej firmy i naprawde jakoscia nie ustepuja kosmetykom z wyzszej polki.
    bardzo ciekawe paznokcie, dla mnie French to juz wyczyn :P

    OdpowiedzUsuń
  7. what a lovely design, looks like it would be hard to do! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki ale nie znalazłam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie to wygląda na pazurkach. ;o
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz