Stempelki Essence

Witam was kochani,
przeniosłam się tutaj z theagnes.blog.interia.pl
Dlatego na początku pozwólcie że powtórze to co opsywałam w poprzednim poście.
Pozwolę sobie zacząć od stempelków z Essence, ponieważ jestem nimi zachwycona.
Kupiłam je za 14 zł na allegro z tego względu, ze w drogerii już ich nie było:














Jak tylko przyszłam z zakupów od razu moje cudo musiałam wypróbować :)
niżej wzorek na jednym paznokciu ponieważ się śpieszyłam, przepraszam za nieoczyszczonego z lakieru paznokcia.














Ogólnie jestem zachwycona firmą Essence, ze ma extra rzeczy i odpowiedniki drogich, tj np. stempelki KONAD. Wzorki wychodzą przecudne, jedynie do czego mogę się przyczepić to zdrapka - niedokładnie zdrapuje nadmiar lakieru, przez co musze zdrapywać go parokrotnie, ale myslę, że potem nabiorę więcej wprawy i wstawie więcej zdjęć pazurków :)
Zatem stempelki Essence - BARDZO NA TAK!


3 komentarze:

  1. O wow, stempelki wyglądają ciekawie, może sama się skuszę jak moje pazurki trochę wyzdrowieją :-( A w drogerii też ich nie widziałam.
    Zapraszam do mnie. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam stempelki z essence!! Są świetne, poprostu się w nich zakochałam, a to naprawdę bardzo dobra alternatywa dla KONAD'a, dziś może wstawię zdjęcie z koejnym wzorkiem na paznokciach

      Usuń
  2. Ja się nimi nie umiem posługiwać. :[

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz