Volumizing lash powder Essence

Witajcie,
dzisiaj chciałam się z Wami podzielić refleksjami na temat  "pudru" dodającego objętość rzęsom z Essence (ok13 zł nie pamiętam dokładnie)


Co zapewnia nam producent:
"Pogrubiający puder do rzęs - efekt sztucznych rzęs dzięki mini włóknom, jak używać:
1. nałóż na rzesy swoją ulubioną maskarę essence :)
2. nanieś puder na jeszcze niewyschnięte rzęsy
3. ponownie nałóż maskarę, nie stosuj ze szkłami kontaktowymi!"

Puder w środku wygląda tak: 


Są to takie malutkie włókna, a środku w pojemniku wygląda to jak ala wata. Zachwycona nowością nawet bez chwili wahania włożyłam produkt do koszyka i następnego dnia zaczęłam go testować i NIESTETY zawiodłam się. Spodziewałam się oszołamiającego efekty, ale na moich rzesach wzasadzie nic on nie zrobił. Ja na swoje rzesy nie narzekam jako że mam ich sporo i być może tu tkwi problem. Gdybym miała cienkie i rzadsze może efekty byłyby lepsze a tak to wzasadzie nic nie widać. Spójrzcie sami:
Na prawym oku (patrząc na zdjęcie) mam nałożony puder a na lewym samą maskarę, i widac różnicę? Bo ja niczego nie zauważam. Szkoda bo bardzo lubię markę Essence i jak do tej pory się na niej nie zawiodłam, ale ten produkt i tak nie spowoduje, że się od niej odwróce, napewno NIE.











Zatem kilka moich spostrzeżeń:

1. Aplikacja nie jest zbyt komfortowa
2. Włókna są bardzo małe i sypkie, że zanim nałożymy je na oko mamy je wszędzie: na nosie, na czole, wokół oka, dlatego trzeba się napracowac potem z oczyszczeniem twarzy z tego specyfiku
3. Bardzo łatwo jest zaaplikowac to sobie do oka, dlatego trzeba być ostrożnym.
4. Na moich rzęsach spektakularnego efektu nie widać

Być może osobom o cieknich rzęsach puder będzie sprawował się dobrze, dlatego czekam na opinie innych.
Pozdrawiam.


4 komentarze:

  1. Kurcze, szkoda, że się na nim zawiodłaś :(
    Też myślałam nad jego kupnem, ale w takim razie rezygnuję.. :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, bo to zależy jakie masz rzesy? Jeśli cienkie to myslę że puder może sprawić że będziesz je miala grubsze optycznie, jeśli chcesz mam go u siebie na wymianę, i oczywiście dodaję Ciebie do obserwowanych, POZDRAWIAM

      Usuń
  2. a miałam go kupić ale widzę że nic nie robi eh eh ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzęsy! Rzeczywiście efekt przed i po jest w sumie podobny. Ja nie zdążyłam go kupić, bo nie było go już w naturze, ale skoro mówisz, że nie warto to chyba dobrze. Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz