Synergen - Balsam Deo Roll-on

Jak dziś wam Kochani minął pierwszy dziń kalendarzowej wiosny?
Bo mi przyzwoicie, a wzasadzie bez większych rewelacji.
Ostatnio zawędrowałam do Rossmana w poszukiwaniu ładnie pachnącej kulki - antyperspirantu.
Jeszcze rok temu używałam tylko antyperspirantów w spray'u ale już od jakiegoś czasu stwierdziłam że znacznie lepiej na mnie działają te w kulce i ich zapach dłużej pozostaje na moim ciele.Moim celem było wybranie kuliki która będzie miała ładny zapach, bo do ochrony antypotowej i tak używam Zjai - Bloker, która spisuje się rewelacyjnie(wcześniej używałam Antidralu - z dużym powodzeniem). Najpierw w ręce wziełam antyperspirant z Nivei, ale spostrzegłam ładne różowe opakowanie i na dodatek wielkimi literami napis - PROMOCJA. Ten różowo - biały specyfik to antyperspirant Synergen - jak tylko go powąchałam, bez zastanowienia wyjełam z koszyka Nivee i przygarnełam tą oto kulkę:
Zapach jej skojarzył mi się z wiosną, jest to woń świeża z nutą kwiatową. Antyperspirant kosztował bodajże ok 6 zł więc jak za tą cenę grzechem byłoby go nie wypróbować. Na ciele pachnie on jeszcze ładniej, a zapach utrzymuje się niemalże przez cały dzień (w zależności jak aktywny mamy dzień). Dodatkowym plusem oprócz ładnego zapachu, to 0% alkoholu, oraz ładne opakowanie.
Uważam ze za 6 zł warto mieć ten antyperspirant na półce i BARDZO POLECAM.

15 komentarzy:

  1. o na pewno wypróbuję :) cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdko zostaw u mnie adresm maila pod konkursem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie masz problemu z plamami na ubraniu? Mi kulki/żele zniszczyły nie jedną koszulkę i od tamtej pory używam tylko sztyftów i ewentualnie sprayu

    OdpowiedzUsuń
  4. sztyfty są dla mnie za twarde i nie lubię sobie nimi drapać pachy...a używając kulek żadna moja buzka nie ucierpiała

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś i też polubiłam. Za taką cenę jest naprawdę ok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz sam fakt, że na opakowaniu jest napisane "balsam" zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go i był fajny :) jednak osobiście wolę z VICHY kulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :D
    zapraszam do mnie u mnie słodka biżuteria : ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłas mnie :) bo właśnie szukałam jakiegoś taniego antyperspirantu w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tani i łądnei pachnący to strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
  11. jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/02/jest-was-juz-150-czyli-moje-drugie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, że są miękkie :))
    W każdej Naturze można dostać te kredki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też zawsze używam czegoś "mocniejszego" typu etiaxil, a obecnie ziaja bloker bo kosztuje gorsze, a podobnie działa i do tego nie szczypie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowłaśnie i ziaja dobrze sobie radzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz