Sobotnie zakupy

 
Witajcie kochani,
jako, że po świętach będę miała 2 wesela a na dodatek zbliżają się urodziny mojego P. dlatego postanowilismy wspólnie wybrać się na zakupy. Ja miałam mu kupić jakieś ciuchy, a dla siebie buty, oczywiście kupiłam 2 pary butów, i nie obeszło sie bez kosmetyków i dodatków. Oto one:
1. Torebka, bo potrzebowałam troche większej od tej co obecnie posiadam, aby zmieściła mi sie tam książka, 2 śniadanie do pracy i inne "skarby"
2. Sztuczne rzęsy, bo zamierzam sobie je dokleić na wesele
3. Podkład Max Factor, bo skończył mi się Revon Color Stay i chciałam wypróbować coś nowego (pod koniec tygodnia porównam oba podkłady)
4. Okulaty przeciwsłoneczne
 Tutaj możecie zobaczyć część mojej toaletki i lekkiego bałaganu na niej :)


Dodatkowo kupiłam sobie czerwono - malinowe szpilki na codziń do chodzenia bo od zawsze mi się one marzyły i wielkie czarne szpilki na wesele i to chyba na tyle, aaa i paski flazelinowe (chyba tak to się pisze) do depilacji woskiem, bo mi sie skończyły. No to tyle na dziś...i idę sobie odpocząć bo niedawno wróciłam z biegów...bo musze się pochwalić że w tym roku już 2 razy biegałam :) Mobilizacja pełną parą

13 komentarzy:

  1. Piękne te okulary :)

    Podkład czekam na recenzję ;)

    Torebka Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, a recenzja pod koniec tygodnia, bo muszę go troche potestować

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka i okulary, a co do MF, koniecznie zrób swatcha przy porównawczej recenzji :) jakiego koloru Revlona używałas? bo nie wiem który MFLP bedzie odpowiednikiem 150 buff :( mam tego Max factora ale niestety za jasny odcień (kupowałam na allegro) i muszę go przyciemniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta torebka! :)
    Również kupuję Max Factora. :)
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Max factor w odcieniu 106 jest idealny do jasnej slowiańskiej cery, uwielbiam go ale w połączeniu ze 111...efekt jest porunujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za sugestię, ja zastanawiałam się pomiędzy odcieniem 105 a 106, ale na dzień dzisiejszy nr 106 jak najbardziej mi odpowiada

      Usuń
  6. świetna torba, potrzebuję beżowej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz