Romby na paznokciach

Dziś szybki wpis, jako że nie mam za dużo ostatnio czasu, dlatego przedstawiam kolejny wzorek ze stempli essence:
Może nie są one jakieś OCH i ACH, a to dlatego że robiłam je na szybcika...bo ostatnio brak mi czasu...
Jako tło użyłam niebiesko-mieniącego się lakieru ados nr 579:
Kolor ten delikatnie się mieni, co nadaje mu takiego błysku. Warto zwrócić też uwagę na jego trwałość, lakier doskonale się trzyma na paznokciach, nie odpryskuje, bardzo dobrze się nakłada, aby uzyskać odpowiednią barwę koloru wystarczy pomalować 2x.
Wzorek natomiast, tak jak już wspomnialam to wzorek z blaszki do stempelków Essence.

5 komentarzy:

  1. dla mnie bardzo och i ach, bo sama nie mam ani talentu ani cierpliwosci do takich malych dziel sztuki =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten lakier w domku :D
    Śliczne romby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skojarzyły mi się z szachownicą w "Alicji w krainie czarów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szachownica na paznokciach będzie w nastepnym poście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz