psie łapki :)

Dziś kolejna porcja zdobień za pomocą stempelków z essence :)
Jako podkładowego lakieru użyłam czerwonego lakieru, który kupiłam w jakimś osiedlowym sklepiku.
Bardziej moją uwagę przykuła śliczna buteleczka lakieru z ładnym i efektownym brylancikiem na pędzelku, aniżeli sam kolor, ale ja lubię na paznokciach każdą czerwień więc postanowiłam go zakupić:
A oto zdobienia:

Znacie i mozecie polecić jakiś ładny kolor czerwieni? Chodzi mi o takż wręcz neonową czerwień, albo fuksię, która będzie bardzo żywa i wyrazista????

25 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam stricte olejku rycynowego choć słyszałam o nim same dobre rzeczy - szczególnie, ze świetnie przyspiesza porost włosów - chciałam go kiedyś zakupić ale gdy zdecydowałam sie na olej khadi - stwierdzilam ze olej rycynowy na razie nie jest mi potrzebny choć czasem zastanawiam sie czy jednak go sobie nie kupic i co jakis czas uzywac z jajkiem jako maska na włosy - myślę, że też dałoby świetne efekty - włosy powinny szybciej rosnąć i wyglądać na zdrowsze :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  2. świecić się to się świeci praktycznie każdy podkład, no ten trochę bardziej niż normalne. ale myślę, że z dobrym pudrem byłoby ok. ja mam teraz kiepski, to może dlatego muszę robić poprawki co 3h. Ja myślę, że go warto wypróbować, szczególnie że jest taki taniutki.
    O, to czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki efekt tych łapek :) Poleciłabyś te stempelki z Essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja jestem w nich zakochana

      Usuń
    2. Dzięki za linka :)
      Bardzo podobają mi się efekty jakie dają takie stempelki i szczerze mówiąc zastanawiałam się nad konadem, ale jak znam mój słomiany zapał to pewnie będę je robić raz na pół roku i szkoda wyrzucić tyle pieniędzy a Essence ma cenę bardzo przystępną :)

      Usuń
    3. No własnie essence jest bardzo dobrą alternatywą dla Konada...I wtedy nie szkoda tych nastu złotych, bo Konad jest dużo droższy, a płytki i tak trzeba sobie dokupować

      Usuń
    4. Jak jeszcze mogę dodać coś od siebie to sugerowałabym zdjęcie weryfikacji obrazkowej z komentarzy bo tylko utrudnia ona komentowanie czytelnikom Twojego bloga :)
      Męczyłam się chyba z 2 minuty aby odczytać obrazek :P

      Usuń
    5. dzieki za sugestię też tego nie lubię...A nieświadomo byłam tego że to mam :)

      Usuń
  4. Śliczne pazurki - te łapki takie urocze.........jak je robiłaś?
    Zapraszam do mnie może coś Cie zaintersuje:) Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam je metodą stempelkową

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te łapki:) Bardzo fajny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolorek i te urocze łapki:)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie http://bellakosmetyki.blogspot.com/2012/03/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że ta torebka wpadła i Tobie w oko. Dojrzewałam do myśli jej zakupu i w końcu się udało ;-)

    A co do łapek na paznokciach, to muszę przyznać, że są urocze :-) Chętnie bym sama takie sobie zrobiła!

    Buziaki
    Dziękuję za miłą wizytę i zapraszam zawsze kiedy znajdziesz czas i ochotę

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. To juz teraz wiem skąd te łapki na twoich pazurkach - muszę sie przejechać do rossmana zeby kupic takie stempelki :) Jestem nimi zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to Natura mi pozostała......a do niej mam kawalek.....jejku chcę takie chcęęęęęęęęęęęę........ale pwenie nie będę mieć:( ale dzieki za uzmysłowienie mi tego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu... :) A dlaczego masz nie mieć takich?

      Usuń
  11. Jakie ładne łapki boskie:D
    Lakier też niczego sobie:)
    Obserwuję**

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! nisamowity efekt <3
    Właśnie poluję na taki kolor lakieru :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiaszczy masz pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie są to kocie łapki! :D jeny, też chcę tą płytkę, cudnie ten stempelek wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz