Codzienny makijaż + pepitka na paznokciach

Witajcie kochani,
dziś postanowiłam sfotografować mój makijaż + wzorek na paznokciach zrobiony metodą stempelkową, stempelkami essence - recenzja tutaj.
Wybaczcie mi niewyraźne zdjęcia, ale niestety muszę kupić sobie nowy aparat, może wy mi polecicie jakiś niedrogi a dobry na użytek własny??

- Jako, że zdjęcia nie oddają w pełni tego jak on wygląda na żywo, najpierw pozwolę sobie troche o nim opowiedzieć. Tak więc makijaż jest w tonacji brązów, do tego celu użyłam 3 brązowych cieni (widocznych na zdjęciu)
Może od poczatku:
- Na oko nałożyłam bazę pod cienie BELL
- Następnie jasny "ciałowy" cień z drobinkami (ten z 4 kolorowej paletki)jako cień bazowy. Cień naniosłam do połowy oka, marki cienia nie znam bo dostałam je, a nic na paetce nie jest napisane
- następnie ciemnijszy cień z RIMMEL nr 102 - BACKSTAGR - na środek oka i wyciągnięty ku górze
- i w załanie powieki ciemny cień brązowy - matowy z paletki z H&M
- na górnej i do połowy dolnej linii rzęs narysowałam kreskę eyelinerem w żelu z essence
- na drugiej połowie dolnych rzęs i na linii wodnej użyłam białej kredki z H&M
- pod oczy użyłam korektora rozświetlającego z Wibo
- a na koniec wytuszowałam rzęsy mascara z Eveline cosmetics
I oto efekt:
Aha i jeszcze usta:








Jak widać kolor jest trochę przekłamany bo inaczej mieni się z lampą a inaczej bez, ale jest to pomadka z RIMMEL nr 006 - PINK BLUSH + odrobina błyszczyku również z RIMMEL Vinyl Gloss nr 260 HIPPY SPIRIT

A na koniec moje paznokcie w pepitkę - uzyskana dzięki stempelkom Essence:

I jak wam się podobają wzorki? Moze troche niedopracowane, ale jak na pierwszy raz to uważam że nie jest zle.

14 komentarzy:

  1. Pepitka odważna, ale podoba mi się :) Ja obowiązkowo do codziennego makijażu muszę mieć czarną krechę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również...mogę nie mieć pomalowanych rzęs ale krecha musi być :)

      Usuń
  2. Też lubię ten wzorek, jak dla mnie to super szybki pomysł na efektowny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam rowniez trn eyeliner z rimmela w pedzelku, ale niestety ja nie jestem z niego tak zadowolona jak Ty, ledwo go dotkne palcem a on juz mi gdzies zlatuje, rozmazuje sie i w ogole :D U mnnie bezdysuksyjnie wygrywa MAC w kałamarzu, drogi niestety, ale najlepszy, nie da sie go ruszyc w ciagu dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napewno MAC nie umywa się do Rimmelamoże kiedys będzie mi dane porownanie obu :)

      Usuń
  4. a i co do olejka NUXE, zrobię swatche jak swiatlo bedzie dobre do tego, bo dzis nie chcialo mi nic uchwycic, za mocno razilo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie,możeszz zrobić post jak je zrobiłaś???
    Obserwuję,bo ciekawy blog;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę, ale wydaje mi isę że to nic szczególnego bo to zwykła metoda stempelkowa...z Essence

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie :) ja miałam raz stempelki jakieś tanie i nie działało to dobrze ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. te z essence naprawde działają, tylko nie wiem czy jeszcze śa w drogeriach, ale napewno przez allegro mozna kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ladnie pomalowane oczko ;-) mnie bozia talentem nie obdarzyla niestety :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz