miętowy balsam + peeling do ust

Witajcie kochani!
z przyjemnością wróciłam do świata bloggerów...
Jakiś czas temu udało mi się przetestować i zakupić parę kosmetyków, które chciałabym zrecenzować...Dziś na tapetę idą usta!
Od firmy farmapol posiadam miętowy balsamik do ust, oraz słodziutki peeling:

Oba produkty są firmy Tisane, które posiadają bardzo dobre produkty. Moje usta nadzwyczaj polubiły ten miętowy balsam, który jest zamknięty w uroczy słoiczek...Aplikacja ze słoiczka nie jest jakaś zbyt higieniczna, ale ja zawsze rozczulam się jak widzę takie małe opakowania, a balsam zwykle i tak stosuje na noc, bo mam go przy łózku. Balsam bardzo dobrze nawilża usta, świetnie je "odświeża" dzięki ekstraktowi z mięty i czuć na ustach jakby delikatne mrowienie...
U mnie balsam to strzał w 10!
Peeling natomiast jest drobnoziarnisty...słodziutki i mocno tłusty...
Jak dla mnie ciut za tłusty...Być może dlatego że wcześniej używałam peelingów cukrowych, które miały więcej drobinek a mniej mazi...Smak peelingu jest ok, ogólne wrażenie dobre, tyle, że ja wolę jednak większe drobinki i mniej tłustej mazi :)
A wy znacie te produkty?

Łysienie i jego lecznie

   Na wstępnie chciałam Was bardzo przeprosić za moją nieobecność, ale było to uwarunkowane zmianami jakie w życiu mnie spotkało...Najpierw dziecko, później przeprowadzka, teraz praca...ale teraz już ustabilizowałam swoją sytuację życiową i mam nadzieję że wrócę do blogsfery ze zdwojoną siłą :)
   Dziś chciałam się z Wami podzielić tematem, który zagłębiałam od jakiegoś czasu a mianowicie o łysieniu i sposobach na jego leczenie. Dlaczego zainteresował mnie ten akurat temat?
Ponieważ jakiś czas temu, myślałam że problem łysienie dotknął i mnie. Moje włosy zaczęły okropnie wypadać, codziennie po nocy na poduszce znajdowałam multum włosów, mój brat i mąż również zauważyli u mnie na głowie prześwity, których nigdy wcześniej nie miałam... Byłam u dermatologa, stosowałam różne rzeczy na głowę ale nic nie pomagało...Nawet nie wiecie ile ja nocy przepłakałam, byłam o włos od zakupu peruki. Taki stan rzeczy trwał 6 miesięcy...Łysienia u mnie na szczęście nie zdiagnozowano, a okazało się to być efektem ubocznym po odstawieniu tabletek hormonalnych. Po 6 miesiącach włosy dopiero zaczęły odrastać...Jednak przez ten czas przewertowałam wiele artykułów na temat łysienia i może komuś te informacje się przydadzą.

   Zdrowi ludzie, codziennie tracą ok 100 włosów dziennie i taki stan rzeczy jest jak najbardziej prawidłowy, o łysieniu mówimy wtedy gdy widzimy, że z naszej głowy wypada znacząca ilość włosów, a następne nam nie rosną. Problem ten dotyka nie tylko mężczyzn ale coraz i częściej borykają się z nim i kobiety. Dziś chciałam napisać parę słów na temat leczenia łysienia androgenowego. Co to takiego?
   Łysienie androgenowe - choroba, której podłożem w większości przypadków są uwarunkowania genetyczne i charakteryzuje się nadmiernym wypadaniem włosów (wikipedia). Nie będę wnikać w szczegóły i rozpisywać się o tym łysieniu, ale powiedzmy słów parę na temat leczenia.
Jednym ze sposobów na bardziej gęste włosy jest ich przeszczep. Obecnie jest wiele metod używanych do przeszczepu włosów, ale jedną z nich jest metoda S.A.F.E.R (Suction Assisted Follicular Extraction and Reimplantation - wspomagana podciśnieniowo ekstrakcja i implantacja włosów) Zabieg przy użyciu urządzenia SAFER polega na precyzyjnym pobieraniu pojedynczych zespołów mieszków włosowych (cebulkami z miejsca biorczego). Wykorzystując podciśnienie zasysa pobrany materiał do specjalnej tuby. Wykorzystane pneumatyczne głowice „wstrzeliwują” przeszczepy w mikronacięcia wykonane wcześniej w skórze.



Przeszczep włosów z wykorzystaniem S.A.F.E.R. jest najbardziej korzystną metodą dla pacjenta z powodu obniżenia ryzyka oraz inwazyjności. Charakteryzuje się o wiele krótszym w porównaniu z innymi metodami czasu rekonwalescencji, jak również nie pozostawia widocznych blizn.

Obecnie dużo się mówi o komórkach macierzystych, które są z powodzeniem stosowane w różnych dziedzinach medycyny. Swoje zastosowanie znalazły również w medycynie estetycznej przy leczeniu łysienia. Najpierw jednak wyjaśnijmy sobie co to są komórki macierzyste?
Komórki mające jednocześnie dwie zdolności:
  • potencjalnie nieograniczonej liczby podziałów (samoodnawiania swojej puli, czyli proliferacji)
  • różnicowania się do innych typów komórek.
(wikipedia)
zródło: http://www.miastokobiet.pl/superodmladzanie-komorkami-macierzystymi/

Komórka macierzysta podana do innej tkanki rozpoznaje swoje otoczenie i jest w stanie przekształcić się w dowolną inną komórkę. Dodatkowo wydziela szereg substancji stymulujących wzrost innych komórek, które znajdą się w jej sąsiedztwieW czasie, kiedy produkcja włosa ustaje i kiedy dolna część mieszka przechodzi w fazę obumierania, jego górna część zawierająca znaczną ilość komórek naskórka może pod wpływem komórek macierzystych dać początek dla nowego mieszka włosowego. 
W leczeniu łysienia, komórki macierzyste pobierane są z tkanki tłuszczowej, a następnie wyizolowane i podawane w postaci wstrzyknięć do miejsca objętego chorobą. Metoda leczenia za pomocą komórek macierzystych jest ciągle rozwijana, a jej skuteczność potwierdzono w wielu publikacjach, to jest to metoda ciągle rozwijana i uskuteczniania, ponieważ dotychczas badania prowadzone były na niewielkiej grupie pacjentów. Więcej na ten temat możecie przeczytać na: 

Rajstopy knittex cz.2

Witajcie,
Dzis chciałam Wam zaprezentować kolejny wzór rajstop z firmy KNITTEX,, kolekcja NOA by KNITTEX.
Jest to wzór jak dla mnie bardzo subtelny i sexowny. Rajstopy te skradły moje serce.
Z czystym sumieniem mogę Wam powiedzieć, że są one doskonałej jakości, nie spadają z tyłka i nie tak łatwo je pozaciągać. Przepadłam dla tego wzoru, ponieważ uwielbiam wzór ala pończoch. Do spódniczki przed kolano, rajstopy te są idealne.




cremobaza 10%

Witajcie,
      Jako, że mamy zimę w pełni, chciałam  dziś poświęcić trochę czasu naszym dłoniom. Staram się dbać o swoje dłonie, szczególnie własnie zimą, kiedy są one czerwone, przesuszone i szorstkie.
Długo szukałam kremu który by mnie zadowolił. Zwykle wybierałam te ładnie pachnące, ale zauważyłam, że im ładniej pachnie tym mniej nawilża...
Kremem który spełnił moje oczekiwania jest cremobaza 10% z farmapol, on jedyny bardzo dobrze nawilża moje ręce, choć jest bezzapachowy, (ale może to lepiej).

       Jest to krem półtłusty z mocznikiem o właściwościach nawilżających, natłuszczających, regenerujących i kojących. Polecany osobom o skórze wrażliwej i alergicznej. Przeznaczony jest nie tylko do dłoni ale do całego ciała.
      Krem zamknięty jest w tubce, która przypomina nam maść apteczną, bo właśnie w aptekach możemy ją dostać. Kosmetyk nie pozostawia nam tłustych, lepkich miejsc na ciele, idealnie się wchłania, a skóra jest przyjemnie nawilżona. Jego zaletą jest nie tylko działania ale również i cena, która waha się w granicach 8 zł.

Rajstopy Knittex cz.1

Witam,
Dziś chciałam zaprezentować Wam producenta rajstop, firmę Knittex
Jest to firma rodzinna, która zajmuje się produkcją wyrobów pończoszniczych.
Zarówno ja jak i moja córeczka, dostałyśmy do przetestowania kilka par rajstop :)
Oto pierwsze z nich: rajstopy są linii NOA BY KNITTEX




Jako, że często do pracy zakładam sukienki lub spódnice, dlatego aby wzbogacić mój strój, aby nie był za nudny, często decyduje się na wzorzyste "rajtki" ;) Dlatego dziś mój wybór padł na piękne, szare rajstopy z dość ciekawym wzorkiem...

Ich krycie to 40 DEN, co mi wystarcza. Rajstopy przetrwały cały dzień chodzenia, bez żadnych zaciągnięć, czy oczek, na pewno będą mi służyły jeszcze przy nie jednaj stylizacji. Cena rajstop nie jest wygórowana jak na tak dobrą jakość, uważam że prezentują się znakomicie i przyciągają uwagę.
Warto zwrócić uwagę na pozostałe wyroby firmy, która posiada bogaty asortyment.

TISANE - balsamik do ust

Witajcie kochani w Nowym Roku,

Dziś chciałam napisać słów kilka na temat balsamiku do ust Tisane dla dzieci który mam z firmy farmapol, dostałam również do przetestowania krem do rąk cremobaza, ale o tym w oddzielnym poście:

Balsamik, jest zamknięty w małym pojemniczku w kolorze niebieskim. Jest bezzapachowy, a konsystencją przypomina miód. Jest to inna konsystencja niż wersja różowa dla dorosłych, ponieważ tutaj balsam jest bardziej miękki i łatwiej się go nabiera i rozsmarowuje.



Obecnie mamy na minusie 15 stopni, więc obowiązkowo jakikolwiek balsam na ustach powinien u nas zagościć, ja akurat smaruje sobie jak i mojej córeczce usta tym balsamikiem i bardzo sobie chwale. Usta są chronione przed zimnem, balsam długo się utrzymuje na ustach bo jest bezsmakowy, zatem go nie zjemy.świetnie usta nawilża i natłuszcza...
Ja kładę grubą warstwę na noc i rano mam piękne i miękkie usta, a zwykle mam problemy z suchymi skórkami na ustach.
Jednym słowem balsam idealny!

balsam do paznokci 2x5

Witam Wszystkich,
dzis kolejny post o balsamie, tyle ze tym razem jest to balsam do paznokci - 2x5.

źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=39740

      Jest on zamknięty w słodkim pojemniczku, zupełnie takim samym jak balsam do ust tisane. Balsam ten znalazłam wśród kosmetyków z firmy farmapol . Byl on strzalem w 10 bo moje paznokcie, po ciaglym noszeniu hybryd i kontaktu z woda, potrzbuja regeneracji. Ja zawsze mialam problem ze skorkami, czesto mi one krwawia. Odkad mam ten balsam, to codziennie na noc wmasowuje go sobie w skorki, dzieki czemu staly sie one bardziej miekkie.
Problem nie zniknal mi jednak calkowicie, ale widze ze nie robia mi sie tak czesto zadziory i nie mam juz tak duzo krwawiacych ran.
   Balsam jest zbity w swojej konsystencji i bardzo dobrze sie wmasowuje w skorki i plytke paznokcia. Co do samej plytki to ciezki mi sie wypowiedziec bo dodatkowo uzywam odzywki do poznokcji bo po hybrydach moje paznokcie sa w oplakamym stanie. Balsam jst calkowicie bezzapachowy, nie jest tlusty i dobrze sie wchlania, a ten slodki maly sloiczek dodaje balsamowi uroku. Jednym slowem produkt wart wyprobowania, Polecam.

P.S Przepraszam za zapożyczenie zdjęć, ale moje zdjęcia zostały na aparacie, który się zepsuł...a balsamik dawno zużyłam i pojemniczka nie mam, aby zrobić kolejne zdjęcia